Szerző Téma: Object Respawn  (Megtekintve 1018 alkalommal)

Object Respawn
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 14:05:12 »
0 Show voters
Hy al1. Objektet hogy tudok Reapawnolni? Pl egy RObanós hordót?
2.A mozgó kaput hoyg tudom visaz álitnai a helyére idõnként? Pl valaki kinyitja és onnatól 10mp mulva zárodjón.

Nem elérhető Mokus

  • 608
    • Profil megtekintése
Object Respawn
« Válasz #1 Dátum: 2012. szeptember 22. - 15:00:09 »
0 Show voters
Ebbõl fel tudod kb fogni hogy mirõl van szó ezt bárhogy csinálhatod lenn van fenn van bal oldalt van jobb oldalt van
 
#include <a_samp>
forward automata()//amikor fenn van az object vagy bárhol
forward automata2()//amikor lenn van az object vagy bárhol
new valtozonev;
new valtozonev2;
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"automata\", 10000, 1);//amikor fenn van az object
SetTimer(\"automata2\", 20000, 1);//amikor lenn van az object
valtozonev = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);//amikor fenn van az object
valtozonev2 = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);//amikor lenn van az object
}
public automata()
{
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);/amikor fenn van az object
}
public automata2()
{
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);/amikor lenn van az object
}
 

Nem elérhető doboka98

  • 1002
    • Profil megtekintése
Object Respawn
« Válasz #2 Dátum: 2012. szeptember 22. - 16:08:15 »
0 Show voters
Már meg ne haragudj, de ennek nem látom értelmét Mókus. Ezzel azt érted el, hogy a kapu folyamatosan nyitódik/csukódik. És ha ezt hipp-hopp bemásolja nem fog mûködni, mert a megjegyzésekhez 2 db /  jel kell :).

Object Respawn
« Válasz #3 Dátum: 2012. szeptember 22. - 16:26:07 »
0 Show voters
Ja, le kell kérni a pozicíót hogy hol van és akkor nyit/zárni

Nem elérhető doboka98

  • 1002
    • Profil megtekintése
Object Respawn
« Válasz #4 Dátum: 2012. szeptember 22. - 16:34:18 »
0 Show voters
Kérdezõ: ha RP szerverre akarod, akkor inkább ajánlom a klasszikus /nyit és /zár kapukat, az automata kapuk nem annyira RP szerverekre valók.

Object Respawn
« Válasz #5 Dátum: 2012. szeptember 22. - 17:19:48 »
0 Show voters
Hát RP. De Ez egy Ugymond\"VÁM\"kapu lenne Ha be irja hoyg /test akkor felnyitódik és nekem az kéne hoyg 10 mp mulva le csukodjon!

Nem elérhető doboka98

  • 1002
    • Profil megtekintése
Object Respawn
« Válasz #6 Dátum: 2012. szeptember 22. - 17:47:10 »
0 Show voters
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <streamer>
 
forward GateCheck();
new mygate;
 
public OnFilterScriptInit()
{
    mygate=CreateDynamicObject(1,0,0,0,0,0,0,-1,-1,-1,300);//ide írd az object zárt pozicióját ....mygate=CreateDynamicObject( ....
}
CMD:test(playerid, params[])
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5,0,0,0))//0-ák helyére írd azt a koordinátát, amelyik közelében kell legyen az ember, hogy mûködjön a parancs
{
// ide írd a VÁM frakció változóját. pl. if(playerinfo[playerid][Munka] == 2)
        MoveDynamicObject(mygate, 0,0,0,5,0,0,0);//0-ák helyére tedd a kapu nyílt koordinátáját
SetTimer(\"GateCheck\",10 * 1000,0);
}
return 1;
}
 
 
public GateCheck()
{
MoveDynamicObject(mygate,0,0,0,5,0,0,0);   //0-ák helyére tedd a kapu zárt koordinátáját, vagyis ami a mygate= után van.
}
//a MoveDynamicObjecteknél az 5 az a sebesség

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal