mivan?
#include <a_samp>new Text:mytd;public OnFilterScriptInit(){print(\"Textdraw betöltve\"); // Create the textdraws:mytd = TextDrawCreate(9.000000, 430.000000, \"TESZT\");TextDrawBackgroundColor(mytd, 255);TextDrawFont(mytd, 3);TextDrawLetterSize(mytd, 0.529999, 1.600000);TextDrawColor(mytd, -1);TextDrawSetOutline(mytd, 1);TextDrawSetProportional(mytd, 1);for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++){if(IsPlayerConnected(i)){ TextDrawShowForPlayer(i, mytd);}}return 1;}public OnFilterScriptExit(){TextDrawHideForAll(mytd);TextDrawDestroy(mytd);return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){TextDrawShowForPlayer(playerid, mytd);return 1;}
más textdraw scriptet kell keresni benne, vagy mytd nevű textdrawot
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)Így helyesfor(new i=0; i<= MAX_PLAYERS; i++)Edit: Ilyen kisebb TD-hez használj iTD editort. Gondolom most tanulgatod a pawn-t (a videóból gondolom). Átláthatóbb sokkal az editor.Link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=376758Ismét egy random edit: Az idő meg szerintem azért van mert benne hagytad a server.cfg-ben az alap \"gl_realtime\" filterscriptet. Azt vedd ki és szerintem jó lesz. Ha meg ragaszkodsz ehhez az idős sz*rsághoz nézz 1-et valahol sokkal jobbakat találni.