Szerző Téma: Textdraw  (Megtekintve 504 alkalommal)

Textdraw
« Dátum: 2014. január 03. - 19:15:45 »
0 Show voters
Sziasztok!

Csináltam egy kattintós textdrawot és ha ráviszem a szövegre az egeret akkor össze vissza jelölõdik ki.Kijelölöm az alsót és kijelölõdik vele a felsõ szöveg is :O Magyarán elvan csúszva valami.


Van erre valami megoldás?


Elõre is köszönöm!

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Textdraw
« Válasz #1 Dátum: 2014. január 03. - 21:39:05 »
0 Show voters
Hali.
1. TextDrawAlignment(Textdrawod, 2);
2. TextDrawLetterSize(Textdrawod, 3.2 ,5.1); //próbáld az értékeket állítgatni addig amíg nem lesz jó.
Sok sikert! :)

Textdraw
« Válasz #2 Dátum: 2014. január 03. - 21:46:56 »
0 Show voters
És mekkora értékeket kell változatni nagyot vagy kicsit? :D

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Textdraw
« Válasz #3 Dátum: 2014. január 03. - 22:34:35 »
0 Show voters
Nemtudom hogy érted-e ezt az egészet de azért elmagyarázom. Tegyük fel hogy csináltál 2 textdrawot (\"ZSIRÁF\", és \"KECSKE\"). A KECSKE texdraw fentebb van a képernyõdön mint a ZSIRÁF textdraw:
 

KECSKE
ZSIRÁF
 

Képzelj el egy BOX-ot ami a szelektált terület vagyis az a terület amibe kattinthatsz. És ez a terület hozzá van csatolva a megadott textdraw-hoz, ezért terület a Textdraw közepénél kezdõdik. A TextDrawLetterSize függvénybe az X(3.2) érték az a terület szélessége, az Y(5.1) érték az pedig a terület magassága. Tehát: Ha az Y-nak nagyobb értéket adsz, akkor lehet hogy a ZSIRÁF területe átlóg a KECSKE nevû Textdraw-hoz és így következik be az az összevisszaság.  Ezért kell úgy megcsinálni hogy a 2 Textdraw képzeletbeli területe ne érjen egymáshoz.
« Utoljára szerkesztve: 2014. január 03. - 22:46:01 írta BoOy »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Textdraw
« Válasz #4 Dátum: 2014. január 04. - 10:55:25 »
0 Show voters
Elõször csináld újra a textdrawott ennek az editornak a segítségével
Majd az elkészített Textdraw-hoz írd hozzá az alábbi sort:
 
TextDrawSetSelectable(Textdraw0, 1);

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal