#DEFINE DIALOG_TELEPORT 865 // SOME RANDOM NUMBER TO BE DEFINED!
CMD:tele(playerid,params[]) // ZCMD,download if you don\'t have it
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_CLASS,DIALOG_STYLE_LIST,\"SANFIERRO\\nLAS VENTURAS\\n OTHER CITY\",\"TELEPORT!\",\"CANCEL\"); // the \\n Indicates the next city so if you want to add a new city you must do \\n
}
public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid) // Lookup the dialogid
{
case DIALOG_TELEPORT
{
if(!response) // if they press \"CANCEL!\"
{
SendClientMessage(playerid,-1, \"You cancelled.\");
return 1; // We processed it
}
switch(listitem) // This is far more efficient than using an if-elseif-else structure
{
case 0: // Listitems start with 0, not 1
{
//SAN FIERRO TELEPORT STUFF HERE!
}
case 1:
{
//LAS VENTURAS TELEPORT STUFF HERE!
}
case 2:
{
//OTHER CITY TELEPORT STUFF HERE!
}
// Add the rest of your listitems for dialog 1 here so if you want to add more cities,write case 3: etc.
}
}
}
van ez.
És ez ilyen egyszerû:
egy item használatakor csak egy másik dialogot hoz be.
pl:
case 0: // Listitems start with 0, not 1
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MITTOMÉN,DIALOG_STYLE_LIST,\"Cím\",\"ide a szöveg,\\nide is(igy tovább, közzé. \\n)\",\"Ha továbbmegy\",\"Ha kilép\");
}
És ezt így lehet tovább csinálni