Sziasztok,lenne egy olyan kérdésem,hogy hogy tudom a textdrawomat úgymond életre kellteni,tehát,hogy pl beolvassa a frakciót vagy éppen a nevét,vagy az id-jét!
Erre pl valaki rátudná írni,hogy beolvassa a frakciót ??
Textdraw2 = TextDrawCreate(450.000000, 140.000000, \"Special Weapons and Tactics\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 255);
TextDrawFont(Textdraw2, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.400000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw2, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw2, 1);
Meg ha valaki ráérne,ugyanígy a névvel is megtudná csinálni ??
Elõre is köszi annak,aki tudna segíteni
Textdraw2 = TextDrawCreate(450.000000, 140.000000, \"Frakciod:Rendor\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 255);
TextDrawFont(Textdraw2, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.400000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw2, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw2, 1);
CMD:lekerdez(playerid,params[]
{
// Egy enumot kellesz csinalj, hogyha nincs frakcioban akkor nem kell toroljon semmit, viszont ha abban van lekerdezed melyik frakcioban es a szerint torlod a hozza jaro textdrawot
if(GetPlayerTeam(playerid) == 1)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
}
return 1;
}
CMD:neve(playerid,params[])
{
new neve[MAX_PLAYER_NAME+1], string[24+MAX_PLAYER_NAME+1];
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
format(string, sizeof(string), \"Neve:%s\", neve);
Textdraw3 = TextDrawCreate(450.000000, 140.000000, string);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 255);
TextDrawFont(Textdraw2, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.400000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw2, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw2, 1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);
return 1;
}
E: Utólag vettem észre a névvel való kérést. Remélem jó mert korházba vagyok laptopról és nincs nálam a pawno, hogy átnézzem.