Szia!
Készítõ: Kos(én)
Dátum: 2013.05.14
Készítési Idõ: 3perc
Tesztelve: igen
Ez csak egy példa:
new Text:NevMutat2[MAX_PLAYERS];// mód elejére valahova
//OnGameModeInit alá
NevMutat2[playerid] = TextDrawCreate(490.000000, 100.000000, \"Betöltés...\");
TextDrawBackgroundColor(NevMutat2[playerid], 0x1675E9FF);
TextDrawFont(NevMutat2[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(NevMutat2[playerid], 0.310000, 1.100000);
TextDrawColor(NevMutat2[playerid], 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(NevMutat2[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(NevMutat2[playerid], 1);
//OnPlayerDisconnect alá
TextDrawHideForPlayer(playerid, NevMutat2[playerid]);
//OnPlayerSpawn alá
TextDrawShowForPlayer(playerid, NevMutat2[playerid]);
//valahova akár a mód végére
forward Mutat(playerid);
public Mutat(playerid)
{
new string[128]
format(string,sizeof(string),\"%s\",Nev(playerid));
TextDrawSetString(NevMutat2[playerid],string);
return 1;
}
OnPlayerConnect alá
SetTimerEx(\"Mutat\", 1000, true, \"i\", playerid);
//mód végére ahova gondolod
stock Nev(playerid)
{
new Role_Play_Name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, Role_Play_Name, sizeof(Role_Play_Name));
for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_NAME; i++)
{
if(Role_Play_Name == \'_\')
{
Role_Play_Name = \' \';
}
}
return Role_Play_Name;
}
//nos ez csak akkor kell ha rp szerverhez kell, ha nem akkor te definiáld a nevet..
Remélem értesz mindent belõle, ha nem kérdez nyugodtan