Helló
Van egy KM mutató scriptem a mi tökéletesen mûködik egy alap gamemode-ban, viszont a modomban meg rossz.. A következõ a hiba: Ugye, beülök a kocsiba, kijelzi az eddig megtett KM-t, majd ha kiszállok a kocsiból, el kéne tûnnie a mutatónak de a modomban nem tûnik el, viszont akkor már nem számolja a KM-eket... Filterscript-be csináltam, úgy is próbáltam, hogy beleírtam a mode-ba de ugyan ez a hiba. Lehetséges, hogy valami a modon belül az OnPlayerExitVehicle-nél zavar be?
Mod-omban
OnPlayerExitVehicle: public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
if (GetPlayerState(playerid) == 1)
{
return 1;
}
if(IsAHarvest(vehicleid))
{
if(FarmerVar[playerid] == 1)
{
SetTimer(\"FarmerExit\", 7000, 0);
GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~w~You have ~r~7~w~ seconds~n~to get back on a harvest\", 5000, 3);
}
}
if(IsADrugHarvest(vehicleid))
{
if(DrugFarmerVar[playerid] == 1)
{
SetTimer(\"DrugFarmerExit\", 7000, 0);
GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~w~Van ~b~7~w~ másodperced hogy~n~visszaszállj a jármûbe!\", 5000, 3);
}
}
if(IsASmuggleCar(vehicleid))
{
if(SmugglerWork[playerid] == 1)
{
SetTimer(\"SmugglerExit\", 7000, 0);
GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~w~Van ~r~7~w~ másodperced hogy visszaszállj!\", 5000, 3);
}
}
if(gGas[playerid] == 1)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Kiszáltál a kocsiból\", 500, 3);
}
if (BusrouteEast[playerid][0] != 0 || BusrouteWest[playerid][0] != 0)
{
BusrouteEnd(playerid, vehicleid);
}
if (IsABus(vehicleid))
{
for (new i=0; i<=MAX_PLAYERS; i++)
{
if (IsPlayerConnected(i))
{
if (BusrouteEast[0] != 0 && BusrouteEast[1] == vehicleid)
{
GameTextForPlayer(i, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~g~Passenger Left The Bus\", 5000, 3);
}
else if (BusrouteWest[0] != 0 && BusrouteWest[1] == vehicleid)
{
GameTextForPlayer(i, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~g~Passenger Left The Bus\", 5000, 3);
}
}
}
}
return 1;
}