Lenne egy textdrawos statisztikám ( Ölések/Halálok )
#include <a_samp>
enum pinfo{
Kills,
Deaths
};
new Text:text, PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pinfo];
public OnFilterScriptInit(){
text = TextDrawCreate(4.000000,435.000000,\"-\");
TextDrawFont(text,1);
TextDrawColor(text,0x99FF00AA);
TextDrawLetterSize(text,0.599999,1.000000);
TextDrawSetOutline(text,1);
TextDrawSetShadow(text,1);
TextDrawSetProportional(text,1);
TextDrawBackgroundColor(text,0x000000ff);
TextDrawTextSize(text, 3, 3);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid){
PlayerInfo[playerid][Deaths]=0;
PlayerInfo[playerid][Kills]=0;
SetTimerEx(\"check\", 100, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){
TextDrawHideForPlayer(playerid,text);
PlayerInfo[playerid][Deaths]=0;
PlayerInfo[playerid][Kills]=0;
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){
PlayerInfo[playerid][Deaths]++;
PlayerInfo[killerid][Kills]++;
return 1;
}
forward check(playerid);
public check(playerid){
new str[200];
format(str, sizeof(str), \"Olesek:_%i___Halalok:_%i\", PlayerInfo[playerid][Kills], PlayerInfo[playerid][Deaths]);
TextDrawSetString(text,str);
TextDrawShowForPlayer(playerid,text);
return 1;
}
Csak amikor leteszteltük akkor össze vissza villogott az ölések és halálok száma :S
De ezt csak akkor csinálja amikor 1-nél több játékos van a szerveren... Lehet hogy a másik játékossal felcseréli? o.O