Szerző Téma: Textdraw!  (Megtekintve 761 alkalommal)

Nem elérhető rambi

Textdraw!
« Dátum: 2013. Július 11. - 21:46:56 »
0
Hali az mitõl van hogy amikor connectelek látszik a textdraw és utánna eltûnik amikor skint akarok választani . és még a skinek se látszódnak!

Nem elérhető pisti525

  • 906
  • One Shot, One Kill
    • Profil megtekintése
Textdraw!
« Válasz #1 Dátum: 2013. Július 11. - 21:49:08 »
0
Véletlenül nem az
public OnPlayerConnect(playerid)

 alá raktad a TextDrawot ?

Nem elérhető rambi

Textdraw!
« Válasz #2 Dátum: 2013. Július 11. - 21:53:45 »
0
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw5);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw6);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw7);

 
oda csak ezt
 
public OnGameModeInit() ez alá a  textdrawot!

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Július 11. - 22:07:52 )

mi lehet a baj?????? :////
« Utoljára szerkesztve: 2013. Július 11. - 22:07:52 írta rambi »

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Textdraw!
« Válasz #3 Dátum: 2013. Július 12. - 00:06:50 »
0
Hát ha még a skinek se látszódnak akkor nem csak a tdvel lesz gond!
OnPlayerRequestClass alatt mi van?

Nem elérhető rambi

Textdraw!
« Válasz #4 Dátum: 2013. Július 12. - 11:57:31 »
0
  TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
TextDrawHideForAll(Textdraw1);
TextDrawDestroy(Textdraw1);
TextDrawHideForAll(Textdraw2);
TextDrawDestroy(Textdraw2);
TextDrawHideForAll(Textdraw3);
TextDrawDestroy(Textdraw3);
TextDrawHideForAll(Textdraw4);
TextDrawDestroy(Textdraw4);
TextDrawHideForAll(Textdraw5);
TextDrawDestroy(Textdraw5);
TextDrawHideForAll(Textdraw6);
TextDrawDestroy(Textdraw6);
TextDrawHideForAll(Textdraw7);
TextDrawDestroy(Textdraw7);

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Textdraw!
« Válasz #5 Dátum: 2013. Július 13. - 10:10:57 »
0
Idézetet írta: rambi date=1373623051\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39614\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

  TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
TextDrawHideForAll(Textdraw1);
TextDrawDestroy(Textdraw1);
TextDrawHideForAll(Textdraw2);
TextDrawDestroy(Textdraw2);
TextDrawHideForAll(Textdraw3);
TextDrawDestroy(Textdraw3);
TextDrawHideForAll(Textdraw4);
TextDrawDestroy(Textdraw4);
TextDrawHideForAll(Textdraw5);
TextDrawDestroy(Textdraw5);
TextDrawHideForAll(Textdraw6);
TextDrawDestroy(Textdraw6);
TextDrawHideForAll(Textdraw7);
TextDrawDestroy(Textdraw7);

 

Omg. Ezeket vedd ki onnan... (töröld)
ÉS a másik OnGameModeInit alá meg adj hozzá skineket.
pl:
 
AddPlayerClass(0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0);

Textdraw!
« Válasz #6 Dátum: 2013. Július 13. - 10:21:01 »
0
A Szkin láthatóságáért
 
SetPlayerPos(playerid, 1956.0613,1342.6101,15.3746);
SetPlayerFacingAngle(playerid,90.9699);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1951.5593,1342.6647,15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.6881,1342.6532,15.3746);

 
Ezt tedd a
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)

 alá!
Mert az alap módban rosszul van beállítva a CameraPos.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Július 13. - 10:22:52 írta narancs741 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal