GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Elite - 2016. Április 24. - 11:13:26

Cím: text készités?!
Írta: Elite - 2016. Április 24. - 11:13:26
Sziasztok!Hogyan kell textet késziteni?!Gondolok ilyenkor erre <>Goudlyne Megyei Pizzázó<>
Előre is köszi![samp][/samp]
Cím: text készités?!
Írta: Radikal - 2016. Április 24. - 11:30:45
3DTextLabel-lel.
https://wiki.sa-mp.com/wiki/Create3DTextLabel
Cím: text készités?!
Írta: Elite - 2016. Április 24. - 11:32:22
Köszi!De hova kell irni  a kordinátákat?! És a szöveget?:)
Cím: text készités?!
Írta: ᗩωєѕσмє - 2016. Április 24. - 12:29:34
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=470652
letöltöd a szkriptet, majd készítesz vele 3D Texteket, ha úgy nem megy, ahogy az előttem lévők is leírták.
Fontos, hogy a scriptfiles mappában legyen egy \"texts.txt\" nevezetű fájl, mert az elkészített \"szövegeket\" oda fogja menteni a szkript.
Remélem, hogy ezzel már fog menni, sok sikert.
E: Gondolom mondanom sem kell, hogy a már elkészített 3D Texteket az OnGameModeInit() alá tedd. :)
Cím: text készités?!
Írta: Elite - 2016. Április 24. - 13:41:20
Idézetet írta: zιтяσиє date=1461493774\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60187\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=470652
letöltöd a szkriptet, majd készítesz vele 3D Texteket, ha úgy nem megy, ahogy az előttem lévők is leírták.
Fontos, hogy a scriptfiles mappában legyen egy \"texts.txt\" nevezetű fájl, mert az elkészített \"szövegeket\" oda fogja menteni a szkript.
Remélem, hogy ezzel már fog menni, sok sikert.
E: Gondolom mondanom sem kell, hogy a már elkészített 3D Texteket az OnGameModeInit() alá tedd. :)
 
Szia beirom hogy text kijön a dialog de azuátn semmi..:(
Cím: text készités?!
Írta: BackUP - 2016. Április 24. - 13:48:38
csináld azzal a függvénnyel amit előtte írtak, basszus.. megnyitod a linket és teljesen egyértelmű. ctrl+c ctrl+v azt beírod a szöveget, színt, és a koordinátát, nem értem mi nehéz ebben.
Cím: text készités?!
Írta: Elite - 2016. Április 24. - 14:13:50
Idézetet írta: BackUP date=1461498518\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60187\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
csináld azzal a függvénnyel amit előtte írtak, basszus.. megnyitod a linket és teljesen egyértelmű. ctrl+c ctrl+v azt beírod a szöveget, színt, és a koordinátát, nem értem mi nehéz ebben.
 
Eh sehogy se megy mert egy balfasz vagyok :( public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"Grand Larceny\");
    Create3DTextLabel(\"<>Spawn<>\",0x00ff0dAA,2,2495.5627,-1691.0387,14.0,0,0);
    ShowPlayerMarkers(PLAYER_MARKERS_MODE_GLOBAL);
ShowNameTags(1);
SetNameTagDrawDistance(40.0);
EnableStuntBonusForAll(0);
DisableInteriorEnterExits();
SetWeather(2);
SetWorldTime(11);
Create3DTextLabel(\"Üdv a szerveren!\", 0x008080FF, 2460.8489,-1663.8878,13.4677);
//SetObjectsDefaultCameraCol(true);
//UsePlayerPedAnims();
//ManualVehicleEngineAndLights();
//LimitGlobalChatRadius(300.0);
ClassSel_InitTextDraws();
// Player Class
AddPlayerClass(298,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(299,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(300,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(301,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(302,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(303,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(304,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(305,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(280,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(281,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(282,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(283,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(284,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(285,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(286,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(287,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(288,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(289,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(265,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(266,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(267,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(268,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(269,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(270,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(1,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(2,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(3,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(4,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(5,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(6,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(8,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(42,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(65,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
//AddPlayerClass(74,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(86,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(119,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
    AddPlayerClass(149,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(208,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(273,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(289,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(47,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(48,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(49,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(50,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(51,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(52,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(53,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(54,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(55,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(56,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(57,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(58,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
      AddPlayerClass(68,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(69,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(70,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(71,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(72,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(73,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(75,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(76,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(78,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(79,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(80,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(81,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(82,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(83,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(84,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(85,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(87,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(88,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(89,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(91,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(92,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(93,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(95,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(96,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(97,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(98,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(99,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
// SPECIAL
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/trains.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/pilots.txt\");
      // LAS VENTURAS
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_law.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_airport.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_gen.txt\");
   
    // SAN FIERRO
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_law.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_airport.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_gen.txt\");
   
    // LOS SANTOS
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_law.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_airport.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_inner.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_outer.txt\");
   
    // OTHER AREAS
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/whetstone.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/bone.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/flint.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/tierra.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/red_county.txt\");
    printf(\"Total vehicles from files: %d\",total_vehicles_from_files);
return 1;
}
Cím: text készités?!
Írta: BackUP - 2016. Április 24. - 14:23:43
Ha koordinátákat jól írnád meg működne.
Cím: text készités?!
Írta: ZSOLTI99 - 2016. Április 24. - 14:26:11
Így alkalmazd. De minden le van írva wikin látótávolság .világ ás társai
 
    Create3DTextLabel(\"Üdv a szerveren!\", 0x008080FF, 2460.8489,-1663.8878,13.4677,20.0,0);
Cím: text készités?!
Írta: Elite - 2016. Április 24. - 14:32:49
Utolsó köszönöm működik!:D ZÁROM