-
Van egy ilyen kódom \"OnPlayerDeath-nál\" de erre errort ír ki, meg még azt akarom valahogy beletenni hogy fel töltse az életét csak nem tudom azt hova irjam.
if(GetPlayerHealth == 1) return SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
UI.: Azt akartam megcsinálni hogy ha a játékos élete eléri az 1%-ot akkor a korházhoz telézze és feltöltse az életét..
-
ez milyen célból van -OnPlayerDeath -nál?
-
Hova kellene tenni? forwardokkal is probálkoztam de nem jött össze
-
Hova kellene tenni? forwardokkal is probálkoztam de nem jött össze
nem érted a kérdést :D
if(GetPlayerHealth == 1) return SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
ez mi akar lenni, mit szeretnél ezzel?
-
Ha eléri a játékos élete az 1 %-ot akkor elteleportálja a poziciókra (kórház)... Meg azt akartam még beletenni hogy feltöltse az életét is. :D
if(GetPlayerHealth == 1) return SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
Ez nekem így jött ki:
if = Ha
GetPlayerHealt = lekérdezem a játékos életét
== és Összehasonlítom 1 -el
akkor visszatéréssel beállitom a pozíciót...
-
Az OnPlayerDeath eljárás akkor hívódik meg, ha a játékos meghal. Viszont ha úgy akarod ha 1% élete maradt és elteleportálja, rakd OnPlayerUpdate alá, ez még nem fog laggot okozni.
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Float:HP;
GetPlayerHealth(playerid, HP);
if(HP == 1) SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
return 1;
}
-
Nem egyszerübb igy?:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/Parancs neve\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid,Ko-ordináta);
SetPlayerHealth(playerid,100);
return 1;
}
return 0;
-
De... Csak nem paranccsal akarom megoldani :)
-
Hát hogy telezel parancs nélkül? :D
-
Hát hogy telezel parancs nélkül?[/quote]
Miért ne lehetne SetPlayerPos-sal? Timerre is be lehet állitani aki akarja...