GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Shady - 2013. január 25. - 17:06:21

Cím: Tepelortálás + Életfeltöltés
Írta: Shady - 2013. január 25. - 17:06:21
Van egy ilyen kódom \"OnPlayerDeath-nál\" de erre errort ír ki, meg még azt akarom valahogy beletenni hogy fel töltse az életét csak nem tudom azt hova irjam.
 
if(GetPlayerHealth == 1) return SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);

 
UI.: Azt akartam megcsinálni hogy ha a játékos élete eléri az 1%-ot akkor a korházhoz telézze és feltöltse az életét..
Cím: Tepelortálás + Életfeltöltés
Írta: Csabesz - 2013. január 25. - 17:07:51
ez milyen célból van -OnPlayerDeath -nál?
Cím: Tepelortálás + Életfeltöltés
Írta: Shady - 2013. január 25. - 17:11:03
Hova kellene tenni? forwardokkal is probálkoztam de nem jött össze
Cím: Tepelortálás + Életfeltöltés
Írta: Csabesz - 2013. január 25. - 17:12:24
Idézetet írta: Shady date=1359130263\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32968\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hova kellene tenni? forwardokkal is probálkoztam de nem jött össze
 
nem érted a kérdést :D
 
if(GetPlayerHealth == 1) return SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);

 
ez mi akar lenni, mit szeretnél ezzel?
Cím: Tepelortálás + Életfeltöltés
Írta: Shady - 2013. január 25. - 17:15:15
Ha eléri a játékos élete az 1 %-ot akkor elteleportálja a poziciókra (kórház)... Meg azt akartam még beletenni hogy feltöltse az életét is.  :D
 
if(GetPlayerHealth == 1) return SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);

 
Ez nekem így jött ki:
if = Ha
GetPlayerHealt = lekérdezem a játékos életét
== és Összehasonlítom 1 -el
akkor visszatéréssel beállitom a pozíciót...
Cím: Tepelortálás + Életfeltöltés
Írta: Casamiro - 2013. január 25. - 17:25:26
Az OnPlayerDeath eljárás akkor hívódik meg, ha a játékos meghal. Viszont ha úgy akarod ha 1% élete maradt és elteleportálja, rakd OnPlayerUpdate alá, ez még nem fog laggot okozni.
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    new Float:HP;
    GetPlayerHealth(playerid, HP);
    if(HP == 1) SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
    return 1;
}
Cím: Tepelortálás + Életfeltöltés
Írta: Scripter,mapper [Aldo] - 2013. január 25. - 17:30:54
Nem egyszerübb igy?:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/Parancs neve\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid,Ko-ordináta);
SetPlayerHealth(playerid,100);
return 1;
}
return 0;
Cím: Tepelortálás + Életfeltöltés
Írta: Shady - 2013. január 25. - 17:36:48
De... Csak nem paranccsal akarom megoldani :)
Cím: Tepelortálás + Életfeltöltés
Írta: Scripter,mapper [Aldo] - 2013. január 25. - 17:38:48
Hát hogy telezel parancs nélkül? :D
Cím: Tepelortálás + Életfeltöltés
Írta: Shady - 2013. január 25. - 17:48:39
Hát hogy telezel parancs nélkül?[/quote]
Miért ne lehetne SetPlayerPos-sal? Timerre is be lehet állitani aki akarja...