Szerző Téma: Teleport kérdés  (Megtekintve 625 alkalommal)

Teleport kérdés
« Dátum: 2012. április 27. - 08:13:48 »
0 Show voters
Szóval megvan adva egy adott hely hol tudok bemenni oké bemegy de amikor kijövök máshova rak és én ezt is átirtam de most az van bemegyek az egyikbe dillimore-ba rak ki angel pine-ból(bemegyek AP intibe pl.diszko,kijövök Dillimore ba rak azt szeretném kérni hogy lehetne 2 koordinátát megadni neki

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Teleport kérdés
« Válasz #1 Dátum: 2012. április 27. - 12:15:05 »
0 Show voters
Kérlek írd le helyesebben  :-[ Egyépként másold be a cuccokat lássuk!

Teleport kérdés
« Válasz #2 Dátum: 2012. április 27. - 12:41:17 »
0 Show voters
Szerintem arra gondoltam, hogy van egy interior script szerûsége, ami beteszi interionokba, és ha ki akar menni akkor máshova teszi.
Megoldás:
  • Kérdezd le a belépés pozícióját, és egy elágazással ellenõrizd kilépéskor. Az ellenõrzött pozíció alapján portolj vissza.

  • Tedd át az interiort másik Virtual World-be, a teleportáló pickuppal, vagy CPvel együtt, így ismét elkerülheted ezt a hibát.


Teleport kérdés
« Válasz #3 Dátum: 2012. április 27. - 14:29:26 »
0 Show voters
Ezt a Wirtual is megoldást hogy lehetne?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. április 27. - 14:48:42 )

Itt van hogy van a módomba és ezt is átszeretném tenni dillimore-ba mert ez már van csak Angel Pine-ba
 
else if (PlayerToPointStripped(1, playerid,203.6166,-202.3168,1.5781, cx,cy,cz))
{
//Pizzázó Be
Object(playerid);
SetPlayerPos(playerid, 458.3407,-88.4410,999.5547);
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Pizzázó\",5000,1);
SetPlayerInterior(playerid,4);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 0);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 4;
}
else if (PlayerToPointStripped(1, playerid,460.5516,-88.5444,999.5547, cx,cy,cz))
{
//Pizzázó Ki
SetPlayerPos(playerid, 203.6166,-202.3168,1.5781);
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Dillimore\",5000,1);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
}

 
CODE tagek!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. április 27. - 22:40:07 )

Segítene lécíves valaki?
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 27. - 22:40:07 írta bojhoska39 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal