#include a_samp
#include <zcmd>
#define FILTERSCRIPT
/*---------------*/
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
/*---------------*/
#pragma tabsize 0
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Teleport script by Fl0rian\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
CMD:tele1(playerid,params[])
{
/*-------------------------*/
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
/*-------------------------*/
SetPlayerPos(playerid, 1,1,1);
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 1,1,1);
PutPlayerInVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(playerid),0);
format(string, sizeof(string), \" %s elteleportált a Chilliad-ra.\", nev);
SendClientMessageToAll(-1 , string);
}
if (strcmp(cmdtext,\"/odatele\",true)==0)
{
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"elteleportáltál a fenébe\");
return 1;
}
if (strcmp(cmdtext,\"/odatele2\",true)==0)
{
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"elteleportáltál a fenébe2\");
return 1;
}
if (strcmp(cmdtext,\"/odatele\",true)==0)
{
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"elteleportáltál a fenébe\");
return 1;
}
if (strcmp(cmdtext,\"/odatele2\",true)==0)
{
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"elteleportáltál a fenébe2\");
return 1;
}
de azért még énis írok egyet
[pawn]
#include <a_samp>
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/teleport\",cmdtext,true) == 0) //a beírta azt a parancsot hogy /teleport
{
SendClientMessage(playerid,0xff00000,\"Etelepótátá anyádba.. NÓMÁLISVAGYÓ?\"); //kiír neki egy üzit. Ezt a sort akár ki is törölheted, ha nem küldesz neki üzenetet.
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) //ha a játékos jármúben van,
{
SetVehiclePos(Xkoord,Ykoord,Zkoord); //akkor megváltoztatja a jármû pozícióját, vele együtt a játékost. Az X-Y-Zkoordot írd át a pozícióra.
}
else SetPlayerPos(Xkoord,Ykoord,Zkoord); //ha nem, tehát nincs jármûbe (else), akkor megváltoztatja a játékos pozícióját.
return 1;
}
return 1;
}
[/pawn]