Szerző Téma: Teleport hiba!  (Megtekintve 512 alkalommal)

Nem elérhető Shady

  • 313
    • Profil megtekintése
Teleport hiba!
« Dátum: 2012. december 16. - 16:08:57 »
0 Show voters
Az mi miatt van hogy beírom hogy /nrgskate vagy /sf mindig ugyanazokra a helyekre teleportál, hiába másak a koordináták? Már 3x csináltam újból a többi teleport helyeket is....
 
/*9*/
if(strcmp(cmdtext, \"/nrgskate\", true) == 0){
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1505.5582,-238.8165,14.1484);
} else {
SetPlayerPos(playerid,-1505.5582,-238.8165,14.1484);
}
return 1;
}
/*10*/
if(strcmp(cmdtext, \"/sf\", true) == 0){
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1700.6896,54.6228,3.5495);
} else {
SetPlayerPos(playerid,-1700.6896,54.6228,3.5495);
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. december 16. - 16:56:37 írta Shady »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Teleport hiba!
« Válasz #1 Dátum: 2012. december 16. - 18:06:23 »
0 Show voters

if(strcmp(cmdtext, \"/sf\", true) == 0)
{
        new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256];
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1700.6896,54.6228,3.5495);
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), \"[TELE]: %s elteleportált San Fierro Városába! {24FF0A}[/sf]\", pName);
SendClientMessageToAll(-1, string);
} else {
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid,-1700.6896,54.6228,3.5495);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956);
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), \"[TELE]: %s elteleportált San Fierro Városába! {24FF0A}[/sf]\", pName);
SendClientMessageToAll(-1, string);
}
return 1;
}

Nem elérhető Shady

  • 313
    • Profil megtekintése
Teleport hiba!
« Válasz #2 Dátum: 2012. december 16. - 21:07:23 »
0 Show voters
Még most sem jó és warningot ir ki  :doubt:
 
warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Teleport hiba!
« Válasz #3 Dátum: 2012. december 16. - 21:09:48 »
+1 Show voters

if(strcmp(cmdtext, \"/sf\", true) == 0)
{
        new pName[MAX_PLAYER_NAME], stringg[256];
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
        SetPlayerInterior(playerid, 0);
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1700.6896,54.6228,3.5495);
        GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
        format(stringg, sizeof(stringg), \"[TELE]: %s elteleportált San Fierro Városába! {24FF0A}[/sf]\", pName);
        SendClientMessageToAll(-1, stringg);
        } else {
        SetPlayerInterior(playerid, 0);
        SetPlayerPos(playerid,-1700.6896,54.6228,3.5495);
        SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956);
        GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
        format(stringg, sizeof(stringg), \"[TELE]: %s elteleportált San Fierro Városába! {24FF0A}[/sf]\", pName);
        SendClientMessageToAll(-1, stringg);
        }
        return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal