if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, range, x, y, z ) ) {
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ if(!strcmp(\"/dombteto\", cmdtext, true)) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 1238.44, 2456.54, 1994.96)) { SendClientMessage(playerid, 0x00000, \"Hú vazzeg! Közel vagy a domb tetohöz!\"); } else { SendClientMessage(playerid, 0x00000, \"Még nem vagy közel a dombtetohöz!\"); } return 1; } return 0;}
Ez a IsPlayerRangeOfPoint ez ugyanaz mint a PlayerToPoint ?
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) -t
Evvel márcsak egy gond van.A teleportálást nem hajtja végre. Ja és Kocsival akarom és majd beilesztem közé a : if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) -t
new myTeleport;
myTeleport = Teleport_Create(\"Teleport neve\",\"/teleport parancsa\",x,y,z,angle); // De van több opció is (pl csak gyalog teleportál stb)
public OnPlayerCallingTeleport(playerid,teleportid){ if(teleportid == myTeleport) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,float(5), x, y, z )) { SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Nem vagy elég közel!\"); return 0; } } return 1;}