-
Sziasztok! Szeretnék egy TUT-ot kérni ami leirná hogy lehet teleportot készíteni amit csak egy bizonyos helyen és annak nagyon-nagyin közelében lehesen használni.
Üdv: Pred
Ui: sietem az irásal bocs ha van helyesírási hiba, v rossz helyre nyitotam.
-
if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, range, x, y, z ) ) {
Ha \"nagyon - nagyon\" közelébe is akarod, akkor a range argumentumot állítsd mondjuk 1.0 - ra, vagy 2.0 ra.
ZeRo
-
Ahogyan ZeRo is leírta, IsPlayerRangeOfPoint -al [ami alapból van] vagy PlayerToPoint -al lehet, amely lassabban müködik, mint az elozoleg leírt függvény. meg még sokmásféleképpen.
egy konkrét példa, amit zero írt:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(\"/dombteto\", cmdtext, true))
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 1238.44, 2456.54, 1994.96))
{
SendClientMessage(playerid, 0x00000, \"Hú vazzeg! Közel vagy a domb tetohöz!\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0x00000, \"Még nem vagy közel a dombtetohöz!\");
}
return 1;
}
return 0;
}
-
Ez a IsPlayerRangeOfPoint ez ugyanaz mint a PlayerToPoint ?
-
Ez a IsPlayerRangeOfPoint ez ugyanaz mint a PlayerToPoint ?
Igen csak.. annyi hogy itt belehet állítani hogy mekkora legyen a hely és az emberközötti radius. szóval lehet állitani atávot h mennyire lehet max távol az adott pontol!
-
Evvel márcsak egy gond van.
A teleportálást nem hajtja végre. :(
Ja és Kocsival akarom és majd beilesztem közé a :
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) -t
-
Evvel márcsak egy gond van.
A teleportálást nem hajtja végre. :(
Ja és Kocsival akarom és majd beilesztem közé a :
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) -t
Igen, csak a ! jel nem kell oda mer akkor az ellenkezoje
így kell:
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
-
Oké kössz és a teleport végrehajtásához mi kell?
-
http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=3566.0 !
Kell egy változó.
new myTeleport;
Létrehozzuk a teleportot
myTeleport = Teleport_Create(\"Teleport neve\",\"/teleport parancsa\",x,y,z,angle); // De van több opció is (pl csak gyalog teleportál stb)
public OnPlayerCallingTeleport(playerid,teleportid)
{
if(teleportid == myTeleport)
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,float(5), x, y, z ))
{
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Nem vagy elég közel!\");
return 0;
}
}
return 1;
}