-
Császtok!
Nekem egy olyan teleport kéne amivel a játékos és a jármûvet is el teleportálja..
De ne írja ki hogy elteleportált a játékos..
Elõre is kösz. :)
-
CMD:teleportneve(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid)), X, Y, Z);
} else {
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
}
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/teleportneve\", true))
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid)), X, Y, Z);
} else {
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
}
return 1;
}
-
Ez a legegyszerûbb?
Mert nem értem..
Ne zcmd-be legyen már..
-
SetPlayerPosEx(playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid)), X, Y, Z);
} else {
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
}
}
if(strcmp(cmdtext, \"/teleportneve\", true))
{
SetPlayerPosEx(playerid, X, Y, Z);
return 1;
}
Amúgy nemtudom mi a gond a ZCMDvel, szerintem sokkal gyorsabb mint az strcmp.
-
És a felsõt azt hova illesszem be?
-
Akárhova, csak ne eljárásba (public) vagy másik függvénybe
-
Nem mûködik! :(
Nem írod bele egy script-be? :D
-
Remélem fogod érteni.
#include <a_samp>
public OnPlayercommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/teleportneve\", true) == 0)
{
SetPlayerPosEx(playerid, X, Y, Z, Interior); // az interior lehagyható, ha a játékos nem épületbe teleportál.
return 1;
}
return 0;
}
stock SetPlayerPosEx(playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z, interior = 0)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), X, Y, Z);
LinkVehicleToInterior(GetPlayerVehicleID(playerid), interior);
} else {
SetplayerPos(playerid, X, Y, Z);
}
SetPlayerInterior(playerid, interior);
return 1;
}
-
Thx. :D