Szerző Téma: /visz rendszer  (Megtekintve 514 alkalommal)

/visz rendszer
« Dátum: 2013. május 17. - 15:41:21 »
0 Show voters
Sziasztok!
Itt az AfterLife modból kiszedett /vonszol rendszer, és szeretném kiszedni, hogy ne legyen frakcióhoz kötött, hanem bárki tudjon vonszolni animba lévõ, illetve megkötözve/megbilincselve lévõ playert.
Amikor /visz - eli kövesse azt a playert, mint a Se*-RPG-n.
Megoldható lenne?
 

if(strcmp(cmd, \"/visz\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27  || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2||PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2)
   {
       tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp)) {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /vonszol [JátékosID/NévRészlet]\");
         return 1;
      }
      giveplayerid = ReturnUser(tmp);
       if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
          if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
          {
            if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3)
            {
                if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat akarod vonszolni?o.O\"); return 1; }
                if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2)
                {
                    GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername);
                   TogglePlayerControllable(playerid, false);
                  SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3));
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
                  ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                  PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1;
                  PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid;
               } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs megbilincselve!\");
            } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Menj közelebb a játékoshoz.\");
         } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhetõ!\");
      }
   } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Csak rendvédelem tagjainak.\");
} return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. május 17. - 15:43:22 írta Devil112 »

Nem elérhető Spedy

  • 227
    • Profil megtekintése
/visz rendszer
« Válasz #1 Dátum: 2013. május 18. - 08:31:04 »
0 Show voters
if(strcmp(cmd, \"/visz\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
       tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp)) {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /vonszol [JátékosID/NévRészlet]\");
         return 1;
      }
      giveplayerid = ReturnUser(tmp);
       if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
          if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
          {
            if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3)
            {
                if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat akarod vonszolni?o.O\"); return 1; }
                if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2)
                {
                    GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername);
                   TogglePlayerControllable(playerid, false);
                  SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3));
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
                  ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                  PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1;
                  PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid;
               } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs megbilincselve!\");
            } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Menj közelebb a játékoshoz.\");
         } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhetõ!\");
} return 1;
}

 
Próbáld meg így

/visz rendszer
« Válasz #2 Dátum: 2013. május 18. - 12:58:19 »
0 Show voters
Érdemes lenne a Használatnál is átírni /viszre

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal