Sziasztok! elkezdtem csinálni egy teleport menüt aminek mintáját innen vettem. De szerném ha lenne benne olyan is hogy: XY eltelézett sf re.
És olyan is hogy a játékost és a kocsit is máshova tegye tehát legyen benne ez is:
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetVehiclePos(VehicleID,X, Y, Z);
ITT VAN AMIT ELKEZDTEM:
#include <a_samp>
#define DIALOG_TELES 107444
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(\"/TELE\", cmdtext, true))
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEHICLES, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportok\", \"SF\\nLV\\nDRIFT1\\nDRIFT2\\nDRIFT3\\nAIR-LV\\nAIR-SF\\nJIZZY\\nCHILLIAD\\nTENGERPART\\nSIVATAG\\nTUNINGOLO\\nKEZD\\nMCDONALD\\nGETTO\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_TELES)
{
if(response == 1)
{
switch(listitem)
{
case 0: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // SF
case 1: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // LV
case 2: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // DRIFT1
case 3: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // DRIFT2
case 4: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // DRIFT3
case 5: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // AIR-LV
case 6: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // AIR-SF
case 7: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // JIZZY
case 8: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Chilliad
case 9: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // TENGERPART
case 10: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // SIVATAG
case 11: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // TUNINGOLO
case 12: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // KEZD
case 13: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // MCDONALD
case 14: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // GETTO
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xF97804FF, \"Kiléptél a teleport választó menübõl!\");
}
}
return 1;
}
REMÉLEM ÉRTHETÕ! ^-^
Minden teleportálásnál ( SetPlayerPos ) lekéred a játékos nevét ( GetPlayerName ), azt megformázod, és kiírod mindenkinek.
Példa:
case 0:
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
new string[64];
format(string, sizeof(string), \"%s elteleportált xy-re.\", name);
SetPlayerPos(playerid, x,y,z);
SendClientMessageToAll(0x0ffff, string);
}
Az X, Y, Z a koordinákat jelzi.