Azt hogy lehet megcsinálni, ha van egy telém, hogy eltelézzen valahova, és mondjuk 7 mp múlva visszamegy oda, ahol volt?
if(strcmp(cmdtext, \"/javító\", true) == 0)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1904.4542,282.8097,40.6772);
} else {
SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Nem vagy autóban!\");
}
return 1;
}
Valaki le tudná írni hogy kell/átírná jóra?
Javításhoz egyszeruen használd ezt:
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
#include < a_samp >
public OnPlayerGetBack( playerid, Float: x, Float: y, Float: z );
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) {
if( !strcmp( cmdtext, \"/javító\", true ) ) {
if( IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) ) {
static Float: fX, Float: fY, Float: fZ;
GetVehiclePos( GetPlayerVehicleID( playerid ), fX, fY, fZ );
SetVehiclePos( GetPlayerVehicleID( playerid ), -1904.4542, 282.8097, 40.6772 );
SetTimerEx( \"OnPlayerGetBack\", 7000, false, \"dfff\", playerid, fX, fY, fZ );
} else {
SendClientMessage( playerid, 0xFFFF00AA, \"Nem vagy autóban!\" );
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerGetBack( playerid, Float: x, Float: y, Float: z ) {
if( !IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) ) SetPlayerPos( playerid, x, y, z );
else SetVehiclePos( GetPlayerVehicleID( playerid ), x, y, z );
}
Nem teszteltem, de szerintem jó.
E: Csabesz, a tiedben felesleges az az 500 cellás mátrix + még az enumeráció. Krisknek meg igaza van, az a leggyorsabb megoldás( minden szempontból :) ).