megírtam SA-MP-s függvényekkel mert te semmit nem tudattál, hogy milyen módod van, vagy milyen adatok/függvények kellenek majd módosítsd a te módodhoz illõen:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
// HA a Gyilkos Admin ÉS az Áldozat is Admin
if(IsPlayerAdmin(killerid) && IsPlayerAdmin(playerid))
{
new str[45]; // 20+24+1
GetPlayerName(killerid,str,sizeof(str));
format(str,sizeof(str),\"%s megölte a csapattársát.\",str);
SendClientMessageToAll(0xFF000000,str);
// szint nullázás
}
return 1;
}
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
// HA a Sebezõ Admin ÉS Sebzõ Csapata = Sebzett Csapatával ( egy Csapatban vannak )
if(IsPlayerAdmin(playerid) && GetPlayerTeam(playerid) == GetPlayerTeam(damagedid))
{
SendClientMessage(playerid,0xFF000000,\"Figyelem! Ha ezt a playert megölöd automatikus kirugásban részesülsz!\");
}
return 1;
}
Arra még figyelmeztetlek, hogy a sebzõ üzenet tolhatja a chatet, ha többször sebez, mondjuk minigunnal lövi a társát az admin, arra simán beraksz 1 timert + bool-ban tárolod hogy mehet e neki az új üzenet vagy egy értéket eltárolsz mikor kapta utoljára az üzenetet, és a kettõ között eltelt idõt figyeled