Szerző Téma: Team radar  (Megtekintve 422 alkalommal)

Nem elérhető 1Mark6

  • 437
    • Profil megtekintése
Team radar
« Dátum: 2014. augusztus 27. - 17:42:14 »
0 Show voters
Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni, van 2 gTeam-os csapat és ugyebár alapból mindkét csapat látja egymást.
Én azt akarom hogy a Piros csapat csak a saját csapattársait a Kék csapat pedig csak a sajátjait....
Nemtudom hogy meglehet e oldani...
Ha igen akkor kérlek segitsetek!
Köszönöm a válaszokat elõre is!
« Utoljára szerkesztve: 2014. augusztus 27. - 18:31:14 írta Dfoglalo »

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Team radar
« Válasz #1 Dátum: 2014. augusztus 27. - 18:14:20 »
0 Show voters
A példát a következõ változóval írtam:
 
new csapatid[MAX_PLAYERS];

 
Ezt a részt OnPlayerSpawnhoz:
 

for(new i=0; i != MAX_PLAYERS; i++)
{
      if(csapatid == csapatid[playerid]) SetPlayerMarkerForPlayer(playerid, i, -színkód-);
}

 
Nem teszteltem, de ez annyit tesz hogyha ugyanabban a csapatban vannak(tehát a változójuk értéke azonos) akkor egy bizonyos színnel fogja õt látni a térképen. Sajnos ellenfél csapatát elrejteni nem lehetséges(kerestem, semmit nem találtam róla).
ShowNameTagForPlayer is csak akkor mûködik, ha az OnGameModeInit alatt nincs a \'ShowNameTags(0)\' függvény. Ha ez is ugyanígy mûködik akkor bukta.
Viszont mivel a ciklusban található funkcióban nincs false/true érték, lehet hogy ez más elven alapul, tehát mûködhet.
Próbáld ki, hogy az OnGameModeInit alá bemásolod ezt:
 
ShowPlayerMarkers(0);

 
OnPlayerSpawnhoz pedig ezt a te változóiddal:
 
for(new i=0; i != MAX_PLAYERS; i++)
{
      if(csapatid == csapatid[playerid]) SetPlayerMarkerForPlayer(playerid, i, -színkód-);
}

 
(Bocsi, az elõzõ verziót véretlen küldtem el.  :facepalm: )
Szerk.: Javítva, ne OnPlayerConnecthez, hanem OnPlayerSpawnhoz
« Utoljára szerkesztve: 2014. augusztus 27. - 18:21:19 írta BackUP »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal