Szerző Téma: Team problema! :(  (Megtekintve 784 alkalommal)

Team problema! :(
« Dátum: 2012. augusztus 24. - 15:50:41 »
0 Show voters
Szevasztok!Maneki alltam irni egy RP modot es a onplayercommandtext-nel el akadtam hogy hogy kell meg csinalni azt hogy a parancsokat csak pl. rendor tudja hasznalni es a civil ne tudja azt!es ha a civil hasznalna azta a rendor parancsot akkor ki irja neki hogy te nem vagy pl.rendvedelmis!

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
Team problema! :(
« Válasz #1 Dátum: 2012. augusztus 24. - 16:07:28 »
0 Show voters
BlackJack\" post=\"332715\" timestamp=\"1345816241\"]
Szevasztok!Maneki alltam irni egy RP modot es a onplayercommandtext-nel el akadtam hogy hogy kell meg csinalni azt hogy a parancsokat csak pl. rendor tudja hasznalni es a civil ne tudja azt!es ha a civil hasznalna azta a rendor parancsot akkor ki irja neki hogy te nem vagy pl.rendvedelmis!
 
[/quote]
Oh, my god!  ???
Hagyd abba, töröld ki, dobd ki, gyújtsd fel. Kezdj el team death match módot, ha ennyire nem tudod használni a logikád...
Hát hogy lehet? Adsz egy játékosnak egy változó értéket, ami egyenlõ avval, hogy rendõr. Parancs használatakor, lekérdezed a változó értékét, és ha rendõr, tehát a játékos változó értéke egyenlõ avval, amennyit adtál neki, akkor használhatja...
« Utoljára szerkesztve: 2012. augusztus 24. - 16:09:55 írta Gabor.. »

Team problema! :(
« Válasz #2 Dátum: 2012. augusztus 24. - 16:08:41 »
0 Show voters
ebbol nem igazan ertettem semmit!Egy kodeval megdophatnal azert ha akrsz segiteni!De kosz
« Utoljára szerkesztve: 2012. augusztus 24. - 16:10:48 írta [SDW]BlackJack »

Team problema! :(
« Válasz #3 Dátum: 2012. augusztus 24. - 16:15:18 »
0 Show voters
Ahhoz kéne tudjam a rendõr változóját.

Team problema! :(
« Válasz #4 Dátum: 2012. augusztus 24. - 16:17:10 »
0 Show voters
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"[HUN]TESZT!\");
//rendõr
AddPlayerClass(265,2284.2446,2451.5295,10.8203,277.1108,0,0,0,0,0,0); // rendõrskin
    AddPlayerClass(266,2284.2446,2451.5295,10.8203,277.1108,0,0,0,0,0,0); // rendõrskin
    AddPlayerClass(267,2284.2446,2451.5295,10.8203,277.1108,0,0,0,0,0,0); // rendõrskin
    AddPlayerClass(280,2284.2446,2451.5295,10.8203,277.1108,0,0,0,0,0,0); // rendõrskin
    AddPlayerClass(281,2284.2446,2451.5295,10.8203,277.1108,0,0,0,0,0,0); // rendõrskin
    AddPlayerClass(282,2284.2446,2451.5295,10.8203,277.1108,0,0,0,0,0,0); // rendõrskin
    AddPlayerClass(283,2284.2446,2451.5295,10.8203,277.1108,0,0,0,0,0,0); // rendõrskin
    AddPlayerClass(284,2284.2446,2451.5295,10.8203,277.1108,0,0,0,0,0,0); // rendõrskin
    AddPlayerClass(285,2284.2446,2451.5295,10.8203,277.1108,0,0,0,0,0,0); // rendõrskin
    AddPlayerClass(286,2284.2446,2451.5295,10.8203,277.1108,0,0,0,0,0,0); // rendõrskin
    AddPlayerClass(288,2284.2446,2451.5295,10.8203,277.1108,0,0,0,0,0,0); // rendõrskin
    //rabló
    AddPlayerClass(25,1043.3231,1308.4960,10.8203,262.4644,0,0,0,0,0,0); // rablóskin
    AddPlayerClass(86,1043.3231,1308.4960,10.8203,262.4644,0,0,0,0,0,0); // rablóskin
    AddPlayerClass(47,1043.3231,1308.4960,10.8203,262.4644,0,0,0,0,0,0); // rablóskin
    AddPlayerClass(29,1043.3231,1308.4960,10.8203,262.4644,0,0,0,0,0,0); // rablóskin
    AddPlayerClass(30,1043.3231,1308.4960,10.8203,262.4644,0,0,0,0,0,0); // rablóskin
    AddPlayerClass(23,1043.3231,1308.4960,10.8203,262.4644,0,0,0,0,0,0); // rablóskin
    AddPlayerClass(21,1043.3231,1308.4960,10.8203,262.4644,0,0,0,0,0,0); // rablóskin
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
switch(classid)
    {
                case 1..11:
                {
                        GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Rendor\", 3000, 3);
                        SetPVarInt(playerid, \"SpawnTeam\", TEAM_RENDOR);
                        SetPlayerPos(playerid, -289.3768,1536.5841,75.5625);
                        SetPlayerFacingAngle(playerid, 333);
                        SetPlayerCameraPos(playerid, -284.4898,1546.7723,75.3594);
                        SetPlayerCameraLookAt(playerid, -289.3768,1536.5841,75.5625);
                }
                case 12..18:
                {
                        GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Civil\", 3000, 3);
                        SetPVarInt(playerid, \"SpawnTeam\", TEAM_CIVIL);
                        SetPlayerPos(playerid, 407.3218,2502.9268,16.4844);
                        SetPlayerFacingAngle(playerid, 91.8835);
                        SetPlayerCameraPos(playerid, 405.9698,2502.9055,16.4844);
                        SetPlayerCameraLookAt(playerid, 405.9698,2502.9055,16.4844);
                }
                }
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. augusztus 24. - 16:22:52 írta [SDW]BlackJack »

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
Team problema! :(
« Válasz #5 Dátum: 2012. augusztus 24. - 16:22:02 »
0 Show voters

public OnPlayerSpawn( playerid )
{
     SetPVarInt( playerid, \"Cop\", 1 );
     return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[] )
{
        if( strcmp( \"/asd\", cmdtext, true, 4 ) == 0 )
        {
              if( GetPVarInt( playerid, \"Cop\" ) == 1 )
              {
                  SendClientMessage( playerid, -1, \"Jóska megette Pista zsíros kenyerét. :O\" );
                  SetPVarInt( playerid, \"Cop\", 0 );
              }
              else SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nem vagy rendõr.\" );
              return 1;
        }
        return 0;
}

 
Tessék, strcmp()-vel.
Am szerintem jobb lenne fordítva Civil: 0, Rendõr: 1.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal