#include <a_samp>#define Team_Ember#define Team_Zombi#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA#if defined FILTERSCRIPTpublic OnFilterScriptInit(){print(\"\\n--------------------------------------\");print(\" By GeGe88\");print(\"--------------------------------------\\n\");return 1;}public OnFilterScriptExit(){return 1;}#elsemain(){print(\"\\n----------------------------------\");print(\" By GeGe88\");print(\"----------------------------------\\n\");}#endif public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/help\", cmdtext, true, 10) == 0){SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \" SZÖVEG.....\");return 1;}else{SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"A zombik nem nézhetik meg ezt a menüt!\");// Do something herereturn 1; }}
if(strcmp(cmd, \"/help\", true) == 0){ if(gTeam[playerid] != TEAM_EMBER) return SendClientMessage(playerid, SZÍN, \"Ezt te nem használhatod!\"); // Ide, hogy mit írjonk ki a játékosnak, aki az ember csapatban van. return 1;}
Szerintem Csabeszé lesz jo.
if(strcmp(cmd, \"/help\", true) == 0){ if(gTeam[playerid] == TEAM_ZOMBI) { SendClientMessage(playerid, SZÍN, \"Ezt te nem használhatod!\"); // Ide, hogy mit írjonk ki a játékosnak, aki az ember csapatban van. return 1;}
Már hozzá van
if(strcmp(cmd, \"/help\", true) == 0){ if(gTeam[playerid] == TEAM_ZOMBI) { SendClientMessage(playerid, SZÍN, \"Ezt te nem használhatod!\"); // EZ az a rész ahol nem engedi tovább futni a parancsot, ha a játékos zombi return 1; } // Ide, hogy mit írjon ki a játékosnak, aki az ember csapatban van. return 1;}
#include <a_samp>static gTeam[MAX_PLAYERS];#define TEAM_ZOMBI 0#define TEAM_EMBER 1#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AApublic OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/help\", cmdtext, true, 10) == 0){ if(gTeam[playerid] == TEAM_ZOMBI) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Ezt te nem használhatod!\"); // EZ az a rész ahol nem engedi tovább futni a parancsot, ha a játékos zombi return 1; } // Ide, hogy mit írjon ki a játékosnak, aki az ember csapatban van. return 1; } return 0;}