Csumesz all
Próbáltam létrehozni csapatokat ami sikerült is mert megy meg minden 3 banda van és csak akkor kéne bandába kerülni ha a hozzá tartózó skint választod de valamért akkor be teszi bandába a játékost ha nem banadataggal van hanem sima (civil) karakterrel. Így néz ki jelenleg:
#define TEAM_GROVE 0
#define TEAM_BALLAS 1
#define TEAM_VAGOS 2
#define TEAM_ALCETAS 3
static gTeam[MAX_PLAYERS];
SetPlayerClass(playerid, classid) {
if(classid == 0 || classid == 1 || classid == 2) {
gTeam[playerid] = TEAM_GROVE;
} else if(classid == 3 || classid == 4 || classid == 5) {
gTeam[playerid] = TEAM_BALLAS;
} else if(classid == 6 || classid == 7 || classid == 8) {
gTeam[playerid] = TEAM_VAGOS;
} else if(classid == 9 || classid == 10 || classid == 11) {
gTeam[playerid] = TEAM_ALCETAS;
}
}
Mi lehet a gond?
Próbáld meg így:
SetPlayerClass(playerid, classid)
{
switch(classid)
{
case 0..2: {
gTeam[playerid] = TEAM_GROVE;
}
case 3..5: {
gTeam[playerid] = TEAM_BALLAS;
}
case 6..8: {
gTeam[playerid] = TEAM_VAGOS;
}
case 9..11: {
gTeam[playerid] = TEAM_AZTECAS;
}
}
}
SetPlayerClass(playerid, classid)
{
switch(classid)
{
case 0..2: gTeam[playerid] = TEAM_GROVE;
case 3..5: gTeam[playerid] = TEAM_BALLAS;
case 6..8: gTeam[playerid] = TEAM_VAGOS;
case 9..11: gTeam[playerid] = TEAM_AZTECAS;
default: gTeam[playerid] = TEAM_GROVE-TEAM_BALLAS;
}
}
Ha így csinálod, akkor ha nem bandaskineket választott hanem más, akkor a gTeam megfelelo cellájának értékét minuszba csökkenti.