Szerző Téma: objektek interiorjának megváltoztatása  (Megtekintve 653 alkalommal)

objektek interiorjának megváltoztatása
« Dátum: 2013. Július 12. - 22:57:23 »
0
Hali szóval vannak az intek ( 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-13 )

A Player interior pl. /setint 5 és 5ös interiorba dobna a game nemtom mennyire érthetõ :/


Na mindegy szal egy fasza kis inti lett mappolva lspdbe és annak az int SZÁMÁT akarom megváltoztatni, tehát a

SetPlayerInterior

os cuccot vágjátok :/ Na ezt hogy tehetem emg hogy az objektek más intben legyenek? Vmi megoldás? :/

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
objektek interiorjának megváltoztatása
« Válasz #1 Dátum: 2013. Július 13. - 00:15:50 »
0
YSI féle CreateDynamicObject-ben van egy ilyen funkció asszem.
 
CreateVWDynamicObject(world, model, x, y, z, rx, ry, rz);

objektek interiorjának megváltoztatása
« Válasz #2 Dátum: 2013. Július 13. - 02:14:27 »
0
Igen van.
CreateObject helyett CreateDynamicObject fügvénnyel hozod létre az objecteket (streamer.inc), és ott tudod változtatni az interior értéket.:
 
CreateDynamicObject(ID, X, Y, Z, rX, rY, rZ, -1, interiorID, -1, 300.0);

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal