#include < a_samp >
#define COLOR_PURPLE 0xee82ee
public OnFilterScriptInit( ) {
return 1;
}
public OnFilterScriptExit( ) {
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) {
if( strcmp( \"/coint\", cmdtext, true ) == 0 ) {
new Number = random( 3 );
switch( Number ) {
case 0 :
SendClientMessage( playerid, COLOR_PURPLE, \"- feldobott egy érmét és az eredmény: FEJ!\" );
case 1 :
SendClientMessage( playerid, COLOR_PURPLE, \"- feldobott egy érmét és az eredmény: ÍRÁS!\" );
case 2 :
SendClientMessage( playerid, COLOR_PURPLE, \"- feldobott egy érmét, de sajnos kopott, és olvashatatlan!\" )
}
return 1;
}
return 0;
}
Így áll az érmefeldobós szkriptem eddig. Rp szerverre készül, és be szeretném állítani hogy csak egy bizonyos távolságon belül látszódjon. Fejbol nem tudom olyan 3 méterre gondoltam.
EDIT: Ja és kifelejtettem hogy \"-\" helyére hogy illesztem be a játékos nevét?
#include < a_samp >
#define COLOR_PURPLE 0xee82ee
Float:GetPos(playerid,posid)
{
new Float:id[3];
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),id[0],id[1],id[2]);
else GetPlayerPos(playerid,id[0],id[1],id[2]);
return id[posid-1];
}
GET_PLAYER_NAME( id )
{
new x[ MAX_PLAYER_NAME ];
if( IsPlayerConnected( id ) ) GetPlayerName( id , x , sizeof(x) );
return x;
}
stock PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z) return IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,radi,x,y,z);
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
if( strcmp( \"/coint\", cmdtext, true ) == 0 )
{
new Number = random( 3 ), msg[2][8] = { \"Fej\", \"Írás\" }, estr[128];
if(!Number) format(estr,128,\"%s feldobott egy érmét, de sajnos kopott, és olvashatatlan!\",GET_PLAYER_NAME(playerid));
else format(estr,128,\"%s feldobott egy érmét és az eredmény: %s\",GET_PLAYER_NAME(playerid),msg[Number-1]);
for( new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i) ||!PlayerToPoint(6,i,GetPos(playerid,1),GetPos(playerid,2),GetPos(playerid,3))) continue;
SendClientMessage(i,COLOR_PURPLE,estr);
}
return 1;
}
return 0;
}
A kódrészletben lévo funkciókat ajánlom használatra, mert esetenként igencsak leegszerusíthetik és megkönnyíthetik a szkripteléssal való foglalkozást.
Epsilon