Köszönöm, megpróbálom! Ha megoldódott, akkor kirakom a MEGOLDVA pipát!
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. szeptember 19. - 17:02:52 )
Ez alapján csináltam, és még sem jó
Ittvannak a scriptek, hátha tud valaki segíteni :unsure:Ez a load.pwn FS ami az npcmodes mappába van #define RECORDING \"taxi\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
return 0;
}
#else // Viszont ha gyalogos
public OnNPCSpawn ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#endif
Ez a Filterscript mappába lévõ npc.pwn file tartalma #include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
ConnectNPC(\"Roman_Bellic\", \"load\");
npcveh = CreateVehicle ( 420, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
if ( !strcmp ( npcname, \"Roman_Bellic\", true ) )
{
PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
}
return 1;
}
return 1;
}
A recordings mappába lévõ file neve taxi.rec
Elméletileg felcsatlakoztatja az NPC-t egyébként [17:00:50] Incoming connection: 127.0.0.1:63880
[17:00:51] [npc:join] Roman_Bellic has joined the server (0:127.0.0.1)
[/quote]