-
Heló! Megkérdezném mi a hiba ebben a táskarendszerben? Az a gondom, hogy nem ír ki semmit a list dialogba. A caseknél a szám a fegyver ID-jét mutatja.
CMD:taska(playerid, params[])
{
new tartalom[496+1];
new fegyver[32+1], fegyver2[32+1];
format(tartalom, sizeof(tartalom), \"%s\\n%s\", fegyver, fegyver2);
switch(tInfo[playerid][weapon1])
{
case 2: { fegyver = \"Golf ütõ\"; }
case 3: { fegyver = \"Gumibot\"; }
case 4: { fegyver = \"Kés\"; }
case 5: { fegyver = \"Baseball ütõ\"; }
case 10: { fegyver = \"Két végû dildo\"; }
case 11: { fegyver = \"Dildo\"; }
case 12: { fegyver = \"Vibrátor\"; }
case 13: { fegyver = \"Szürke vibrátor\"; }
case 14: { fegyver = \"Virág\"; }
case 15: { fegyver = \"Mankó\"; }
case 16: { fegyver = \"Gránát\"; }
case 17: { fegyver = \"Füstbomba\"; }
case 18: { fegyver = \"Molotov koktél\"; }
case 22: { fegyver = \"9mm Colt\"; }
case 23: { fegyver = \"9mm Colt hangtompítóval\"; }
case 24: { fegyver = \"Desert Eagle\"; }
case 28: { fegyver = \"Uzi\"; }
case 29: { fegyver = \"MP5\"; }
case 32: { fegyver = \"Tec-9\"; }
case 41: { fegyver = \"Könnygáz\"; }
case 42: { fegyver = \"Tûzoltó palack\"; }
case 43: { fegyver = \"Kamera\"; }
case 44: { fegyver = \"Éjjellátó szemüveg\"; }
case 46: { fegyver = \"Ejtõernyõ\"; }
}
switch(tInfo[playerid][weapon2])
{
case 2: { fegyver2 = \"Golf ütõ\"; }
case 3: { fegyver2 = \"Gumibot\"; }
case 4: { fegyver2 = \"Kés\"; }
case 5: { fegyver2 = \"Baseball ütõ\"; }
case 10: { fegyver2 = \"Két végû dildo\"; }
case 11: { fegyver2 = \"Dildo\"; }
case 12: { fegyver2 = \"Vibrátor\"; }
case 13: { fegyver2 = \"Szürke vibrátor\"; }
case 14: { fegyver2 = \"Virág\"; }
case 15: { fegyver2 = \"Mankó\"; }
case 16: { fegyver2 = \"Gránát\"; }
case 17: { fegyver2 = \"Füstbomba\"; }
case 18: { fegyver2 = \"Molotov koktél\"; }
case 22: { fegyver2 = \"9mm Colt\"; }
case 23: { fegyver2 = \"9mm Colt hangtompítóval\"; }
case 24: { fegyver2 = \"Desert Eagle\"; }
case 28: { fegyver2 = \"Uzi\"; }
case 29: { fegyver2 = \"MP5\"; }
case 32: { fegyver2 = \"Tec-9\"; }
case 41: { fegyver2 = \"Könnygáz\"; }
case 42: { fegyver2 = \"Tûzoltó palack\"; }
case 43: { fegyver2 = \"Kamera\"; }
case 44: { fegyver2 = \"Éjjellátó szemüveg\"; }
case 46: { fegyver2 = \"Ejtõernyõ\"; }
}
ShowPlayerDialog(playerid, 800, DIALOG_STYLE_LIST, \"Táska\", tartalom, \"Választ\", \"Kilép\");
return 1;
}
-
new fegyver[32+1], fegyver2[32+1];
format(tartalom, sizeof(tartalom), \"%s\\n%s\", fegyver, fegyver2);
a formatot a switch-ek után tedd...ahol már a fegyver, fegyver2 értéket is kapott...
-
new fegyver[32+1], fegyver2[32+1];
format(tartalom, sizeof(tartalom), \"%s\\n%s\", fegyver, fegyver2);
a formatot a switch-ek után tedd...ahol már a fegyver, fegyver2 értéket is kapott...
Igaz, köszönöm szépen :D !
-
[mod]Megkérnék minden kedves témanyitót, ha kérdésére/kérésére választ kapott, akkor legyen szíves használni, a \"Téma megoldva\" funkciót! Zárok.[/mod]
-
Heló! Megkérdezném mi a hiba ebben a táskarendszerben? Az a gondom, hogy nem ír ki semmit a list dialogba. A caseknél a szám a fegyver ID-jét mutatja.
CMD:taska(playerid, params[])
{
new tartalom[496+1];
new fegyver[32+1], fegyver2[32+1];
format(tartalom, sizeof(tartalom), \"%s\\n%s\", fegyver, fegyver2);
switch(tInfo[playerid][weapon1])
{
case 2: { fegyver = \"Golf ütõ\"; }
case 3: { fegyver = \"Gumibot\"; }
case 4: { fegyver = \"Kés\"; }
case 5: { fegyver = \"Baseball ütõ\"; }
case 10: { fegyver = \"Két végû dildo\"; }
case 11: { fegyver = \"Dildo\"; }
case 12: { fegyver = \"Vibrátor\"; }
case 13: { fegyver = \"Szürke vibrátor\"; }
case 14: { fegyver = \"Virág\"; }
case 15: { fegyver = \"Mankó\"; }
case 16: { fegyver = \"Gránát\"; }
case 17: { fegyver = \"Füstbomba\"; }
case 18: { fegyver = \"Molotov koktél\"; }
case 22: { fegyver = \"9mm Colt\"; }
case 23: { fegyver = \"9mm Colt hangtompítóval\"; }
case 24: { fegyver = \"Desert Eagle\"; }
case 28: { fegyver = \"Uzi\"; }
case 29: { fegyver = \"MP5\"; }
case 32: { fegyver = \"Tec-9\"; }
case 41: { fegyver = \"Könnygáz\"; }
case 42: { fegyver = \"Tûzoltó palack\"; }
case 43: { fegyver = \"Kamera\"; }
case 44: { fegyver = \"Éjjellátó szemüveg\"; }
case 46: { fegyver = \"Ejtõernyõ\"; }
}
switch(tInfo[playerid][weapon2])
{
case 2: { fegyver2 = \"Golf ütõ\"; }
case 3: { fegyver2 = \"Gumibot\"; }
case 4: { fegyver2 = \"Kés\"; }
case 5: { fegyver2 = \"Baseball ütõ\"; }
case 10: { fegyver2 = \"Két végû dildo\"; }
case 11: { fegyver2 = \"Dildo\"; }
case 12: { fegyver2 = \"Vibrátor\"; }
case 13: { fegyver2 = \"Szürke vibrátor\"; }
case 14: { fegyver2 = \"Virág\"; }
case 15: { fegyver2 = \"Mankó\"; }
case 16: { fegyver2 = \"Gránát\"; }
case 17: { fegyver2 = \"Füstbomba\"; }
case 18: { fegyver2 = \"Molotov koktél\"; }
case 22: { fegyver2 = \"9mm Colt\"; }
case 23: { fegyver2 = \"9mm Colt hangtompítóval\"; }
case 24: { fegyver2 = \"Desert Eagle\"; }
case 28: { fegyver2 = \"Uzi\"; }
case 29: { fegyver2 = \"MP5\"; }
case 32: { fegyver2 = \"Tec-9\"; }
case 41: { fegyver2 = \"Könnygáz\"; }
case 42: { fegyver2 = \"Tûzoltó palack\"; }
case 43: { fegyver2 = \"Kamera\"; }
case 44: { fegyver2 = \"Éjjellátó szemüveg\"; }
case 46: { fegyver2 = \"Ejtõernyõ\"; }
}
ShowPlayerDialog(playerid, 800, DIALOG_STYLE_LIST, \"Táska\", tartalom, \"Választ\", \"Kilép\");
return 1;
}
-
new fegyver[32+1], fegyver2[32+1];
format(tartalom, sizeof(tartalom), \"%s\\n%s\", fegyver, fegyver2);
a formatot a switch-ek után tedd...ahol már a fegyver, fegyver2 értéket is kapott...
-
new fegyver[32+1], fegyver2[32+1];
format(tartalom, sizeof(tartalom), \"%s\\n%s\", fegyver, fegyver2);
a formatot a switch-ek után tedd...ahol már a fegyver, fegyver2 értéket is kapott...
Igaz, köszönöm szépen :D !
-
[mod]Megkérnék minden kedves témanyitót, ha kérdésére/kérésére választ kapott, akkor legyen szíves használni, a \"Téma megoldva\" funkciót! Zárok.[/mod]