CMD:taska(playerid, params[]){new tartalom[496+1];new fegyver[32+1], fegyver2[32+1];format(tartalom, sizeof(tartalom), \"%s\\n%s\", fegyver, fegyver2);switch(tInfo[playerid][weapon1]){ case 2: { fegyver = \"Golf ütõ\"; } case 3: { fegyver = \"Gumibot\"; } case 4: { fegyver = \"Kés\"; } case 5: { fegyver = \"Baseball ütõ\"; } case 10: { fegyver = \"Két végû dildo\"; } case 11: { fegyver = \"Dildo\"; } case 12: { fegyver = \"Vibrátor\"; } case 13: { fegyver = \"Szürke vibrátor\"; } case 14: { fegyver = \"Virág\"; } case 15: { fegyver = \"Mankó\"; } case 16: { fegyver = \"Gránát\"; } case 17: { fegyver = \"Füstbomba\"; } case 18: { fegyver = \"Molotov koktél\"; } case 22: { fegyver = \"9mm Colt\"; } case 23: { fegyver = \"9mm Colt hangtompítóval\"; } case 24: { fegyver = \"Desert Eagle\"; } case 28: { fegyver = \"Uzi\"; } case 29: { fegyver = \"MP5\"; } case 32: { fegyver = \"Tec-9\"; } case 41: { fegyver = \"Könnygáz\"; } case 42: { fegyver = \"Tûzoltó palack\"; } case 43: { fegyver = \"Kamera\"; } case 44: { fegyver = \"Éjjellátó szemüveg\"; } case 46: { fegyver = \"Ejtõernyõ\"; }}switch(tInfo[playerid][weapon2]){ case 2: { fegyver2 = \"Golf ütõ\"; } case 3: { fegyver2 = \"Gumibot\"; } case 4: { fegyver2 = \"Kés\"; } case 5: { fegyver2 = \"Baseball ütõ\"; } case 10: { fegyver2 = \"Két végû dildo\"; } case 11: { fegyver2 = \"Dildo\"; } case 12: { fegyver2 = \"Vibrátor\"; } case 13: { fegyver2 = \"Szürke vibrátor\"; } case 14: { fegyver2 = \"Virág\"; } case 15: { fegyver2 = \"Mankó\"; } case 16: { fegyver2 = \"Gránát\"; } case 17: { fegyver2 = \"Füstbomba\"; } case 18: { fegyver2 = \"Molotov koktél\"; } case 22: { fegyver2 = \"9mm Colt\"; } case 23: { fegyver2 = \"9mm Colt hangtompítóval\"; } case 24: { fegyver2 = \"Desert Eagle\"; } case 28: { fegyver2 = \"Uzi\"; } case 29: { fegyver2 = \"MP5\"; } case 32: { fegyver2 = \"Tec-9\"; } case 41: { fegyver2 = \"Könnygáz\"; } case 42: { fegyver2 = \"Tûzoltó palack\"; } case 43: { fegyver2 = \"Kamera\"; } case 44: { fegyver2 = \"Éjjellátó szemüveg\"; } case 46: { fegyver2 = \"Ejtõernyõ\"; }}ShowPlayerDialog(playerid, 800, DIALOG_STYLE_LIST, \"Táska\", tartalom, \"Választ\", \"Kilép\");return 1;}
new fegyver[32+1], fegyver2[32+1];format(tartalom, sizeof(tartalom), \"%s\\n%s\", fegyver, fegyver2);
new fegyver[32+1], fegyver2[32+1];format(tartalom, sizeof(tartalom), \"%s\\n%s\", fegyver, fegyver2); a formatot a switch-ek után tedd...ahol már a fegyver, fegyver2 értéket is kapott...