#include <a_samp>#include <zcmd>new taska[MAX_PLAYERS];new taskaobject[MAX_PLAYERS];#define NINCS_TASKAJA 0#define TASKAJAVAN 1#define TASKA_KEZBEN 2#define TASKA_LERAKVA 3public OnGameModeInit(){ return 1; }public OnGameModeExit(){ return 1; }CMD:taska(playerid,params[]){if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"/taska [vesz,elovesz,elrak,lerak,felvesz]\");if(strcmp(params,\"vesz\")){if(taska[playerid] != NINCS_TASKAJA) return SendClientMessage(playerid,-1,\" Már van táskád!\");GivePlayerMoney(playerid,-1200); // levonunk tõle pénzt a táska vételérttaska[playerid]= TASKAJAVAN;SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeres táska vásárlás!\");}else if(strcmp(params,\"elovesz\")){if(taska[playerid] == NINCS_TASKAJA) return SendClientMessage(playerid,-1,\"NINCS TÁSKÁD\");taska[playerid]= TASKA_KEZBEN;SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeresen elõvetted a táskád\");}else if(strcmp(params,\"lerak\")){if(taska[playerid] == NINCS_TASKAJA) return SendClientMessage(playerid,-1,\" Nincs táskád!\");if(taska[playerid] != TASKA_KEZBEN) return SendClientMessage(playerid,-1,\" Nincs a kezedben!\");taska[playerid]= TASKA_LERAKVA;SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeres lerakás\");taskaobject[playerid] = CreateObject(...);}else if(strcmp(params,\"felvesz\")){if(taska[playerid] == NINCS_TASKAJA) return SendClientMessage(playerid,-1,\" Nincs táskád!\");if(taska[playerid] != TASKA_LERAKVA) return SendClientMessage(playerid,-1,\" Nincs táskád lerakva\");taska[playerid]= TASKA_KEZBEN;SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeres felvétel\");DestroyObject(taskaobject[playerid]);}else if(strcmp(params,\"elrak\")){if(taska[playerid] == NINCS_TASKAJA) return SendClientMessage(playerid,-1,\" Nincs táskád!\");if(taska[playerid] != TASKA_KEZBEN) return SendClientMessage(playerid,-1,\" Nincs táskád lerakva\");if(taska[playerid] == TASKA_LERAKVA) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Le van rakva a táska... Hogy teszed el?\");taska[playerid]= TASKA_KEZBEN;SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeres elrakás\");}return 1;}
#include <a_samp> #include <zcmd> new taska[MAX_PLAYERS]; new taskaobject[MAX_PLAYERS]; #define NINCS_TASKAJA 0 #define TASKAJAVAN 1 #define TASKA_KEZBEN 2 #define TASKA_LERAKVA 3 public OnGameModeInit() { return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } CMD:taska(playerid,params[]) { if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"/taska [vesz,elovesz,elrak,lerak,felvesz]\"); if(strcmp(params,\"vesz\")) { if(taska[playerid] != NINCS_TASKAJA) return SendClientMessage(playerid,-1,\" Már van táskád!\"); GivePlayerMoney(playerid,-1200); // levonunk tõle pénzt a táska vételért taska[playerid]= TASKAJAVAN; SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeres táska vásárlás!\"); } else if(strcmp(params,\"elovesz\")) { if(taska[playerid] == NINCS_TASKAJA) return SendClientMessage(playerid,-1,\"NINCS TÁSKÁD\"); taska[playerid]= TASKA_KEZBEN; SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeresen elõvetted a táskád\"); } else if(strcmp(params,\"lerak\")) { if(taska[playerid] == NINCS_TASKAJA) return SendClientMessage(playerid,-1,\" Nincs táskád!\"); if(taska[playerid] != TASKA_KEZBEN) return SendClientMessage(playerid,-1,\" Nincs a kezedben!\"); taska[playerid]= TASKA_LERAKVA; SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeres lerakás\"); taskaobject[playerid] = CreateObject(...); } else if(strcmp(params,\"felvesz\")) { if(taska[playerid] == NINCS_TASKAJA) return SendClientMessage(playerid,-1,\" Nincs táskád!\"); if(taska[playerid] != TASKA_LERAKVA) return SendClientMessage(playerid,-1,\" Nincs táskád lerakva\"); taska[playerid]= TASKA_KEZBEN; SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeres felvétel\"); DestroyObject(taskaobject[playerid]); } else if(strcmp(params,\"elrak\")) { if(taska[playerid] == NINCS_TASKAJA) return SendClientMessage(playerid,-1,\" Nincs táskád!\"); if(taska[playerid] != TASKA_KEZBEN) return SendClientMessage(playerid,-1,\" Nincs táskád lerakva\"); if(taska[playerid] == TASKA_LERAKVA) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Le van rakva a táska... Hogy teszed el?\"); taska[playerid]= TASKA_KEZBEN; SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeres elrakás\"); } return 1; }
Az OnPlayer Sapwn hoz írod az Attach object részt..
nem, rosszde az hogy oldhato meg hogy ha elöveszi akkor a kezébe tegye? lerakásnál meg melette látszodjon?AddPlayerClass(188,329.9824,-1837.9902,3.8560,201.4852,0,0,0,0,0,0) meg itt lehessen venni csak táskátköszönöm szépen mindenkinek a segitséget
nem, rosszde az hogy oldhato meg hogy ha elöveszi akkor a kezébe tegye? lerakásnál meg melette látszodjon?AddPlayerClass(188,329.9824,-1837.9902,3.8560,201.4852,0,0,0,0,0,0) meg itt lehessen venni csak táskátköszönöm szépen mindenkinek a segitséget Idézem! [/quote]Most nem értelek. ha elöveszi akkor a kezébe tegye [/quote]Akkor miért az OnPlayerSpawn-hoz kéne?
ha elöveszi akkor a kezébe tegye [/quote]Akkor miért az OnPlayerSpawn-hoz kéne?