Sziasztok van egy kezdetleges táska ( inventory rendszer) Holiday Modhoz készitem
CMD:taska(playerid,params[])
{
new Targyak[512];
new szendvics = pInfo[playerid][pKaja], pia = pInfo[playerid][pPia], fu = pInfo[playerid][pFCigi], koko = pInfo[playerid][pCocain], jogsi = pInfo[playerid][pJogsi], cigi = pInfo[playerid][pCigi];
format(Targyak, sizeof(Targyak),\"{2ccdfd}Mennyiség\\t\\tTárgy\\n{FFFFFF}%d\\t\\t\\tSzendvics\\n%d\\t\\t\\tÁsványvíz\\n%d\\t\\t\\tFüvescigi\\n%d\\t\\t\\tKokain\\n%d\\t\\t\\tJogosítvány\\n%d\\t\\t\\tCigaretta\",szendvics,pia,fu,koko,jogsi,cigi);
ShowPlayerDialog(playerid, 6437,DIALOG_STYLE_LIST,\"Táska\",Targyak,\"Kiválaszt\",\"Kilépés\");
cmd_me(playerid,\"megnézi a táskája tartalmát.\");
return 1;
}
Na és az a gond hogy azt a tárgyat is kimutassa Amiből 0 darab van. Ez lenne a probléma. Valahogy meglehet oldani? >:D :\'( :facepalm: :thumbsup:
new szendvics = pInfo[playerid][pKaja], pia = pInfo[playerid][pPia], fu = pInfo[playerid][pFCigi], koko = pInfo[playerid][pCocain], jogsi = pInfo[playerid][pJogsi], cigi = pInfo[playerid][pCigi];
new str[1024];
str[0] = EOS;
format(str, sizeof(str), \"{2ccdfd}Mennyiség\\t\\tTárgy\\n\");
if(szendvics != 0) format(str, sizeof(str), \"{FFFFFF}%d\\t\\t\\tSzendvics\", szendvics);
if(pia != 0) format(str, sizeof(str), \"%d\\t\\t\\tÁsványvíz\\n\", pia);
...
ShowPlayerDialog(playerid, 6437,DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS,\"Táska\",str,\"Kiválaszt\",\"Kilépés\");