Szerző Téma: ShowNameTags - /anevek?[kezdõ]  (Megtekintve 1650 alkalommal)

Nem elérhető KrisT

  • 106
    • Profil megtekintése
ShowNameTags - /anevek?[kezdõ]
« Válasz #15 Dátum: 2014. augusztus 22. - 23:04:21 »
0 Show voters
Eddig egyik parancs sem mukodott.

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
ShowNameTags - /anevek?[kezdõ]
« Válasz #16 Dátum: 2014. augusztus 22. - 23:38:19 »
0 Show voters
Idézetet írta: krist date=1408660325\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50248\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnGameModeInit-be be van enkem ez írva:
ShowPlayerMarkers(0);
ShowNameTags(0);
Ha beírom a /nev parancsot, akkor se latom a neveket a jatekosoknak.
Mi lehet a baj?
 
Ez alapján úgy gondolom, hogy azért nem mûködnek a leírt kódok, mert teljesen letiltottad ezeket a tageket InIt alatt. Persze közel sem biztos, hogy az végleges tiltás a ForPlayeres megoldásra nézve, de szerintem a ShowNameTags(0); kivétele egy próbát megér.

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
ShowNameTags - /anevek?[kezdõ]
« Válasz #17 Dátum: 2014. augusztus 26. - 10:18:09 »
0 Show voters
new nevek[MAX_PLAYERS] = {0, ...}; //Létrehozunk egy 500 méretû tömböt (MAX_PLAYERS alapból 500), ahol minden elem 0.
public OnGameModeInit() { //Amikor a mod indul:
    ShowNameTags(1); //Ahogy a wiki is írja, ha bárhol is akarunk látni neveket (akár 1 playernél is), ezt engedélyezni kell.
}
public OnPlayerConnect(playerid) { //Amikor \"playerid\" csatlakozik.
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { //Végigmegyünk minden játékoson (bõvebben >> wiki).
if(!IsPlayerConnected(i)) continue; //Ha nincs csatlakozva, a következõre lépünk.
ShowPlayerNameTagForPlayer(playerid, i, false); //Elrejtjük i-nek playerid nevét,
ShowPlayerNameTagForPlayer(i, playerid, false); //Majd fordítva is.
    }
}
CMD:nevek(playerid) { //Amikor beírja a /nevek parancsot \"playerid\":
    nevek[playerid] = !nevek[playerid]; //Nála a nevek engedélyezését megfordítjuk (1>0, 0>1).
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { //Végigmegyünk mindenkin.
if(!IsPlayerConnected(i)) continue; //Ha nincs csatlakozva, a következõre lépünk.
    ShowPlayerNameTagForPlayer(playerid, i, nevek[playerid]); //A játékos új beállításától függõen elrejtjük vagy megjelenítjük i-nek playerid nevét,
    ShowPlayerNameTagForPlayer(i, playerid, nevek[playerid]); //Ugyanez fordítva.
}
return 1; //Jelezzük a parancsfeldolgozónak (jelen esetben zcmd), hogy ilyen parancs létezik, lefutott, ne írja ki, hogy hibás parancs.
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal