Szerző Téma: NPC Utasként?  (Megtekintve 650 alkalommal)

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
NPC Utasként?
« Dátum: 2014. Február 08. - 15:41:17 »
0 Show voters
Helló.
Az utóbbi hetekben/hónapokban eléggé belemerültem az NPC készítésben, feladatai megadásában és hasonló dolgokban, viszont egy dolog van ami kiszúr velem. Ez a dolog pedig az, hogy van rá-e valami mód, hogy az NPC-t utasként anyósülés vagy egyéb seatid-n való elhelyezése.
Aki esetlegesen ezekre a tényezõkre gondolt tesztelve volt általam vagy mások által és nem megy:
1. Record Typeok az összes le volt tesztelve ami alatt azt értem: gyalog, jármûben, gyalog és utána egybõl jármûben
2.Bár ezt nem teszteltem de sokan azt mondják, hogy PutPlayerInVehicle függvénnyel lehetséges, hát nem.
Van egy talán kérdés is, egyetlen egy ember írta aki most már nem képes válaszolni az pedig az, hogy: elindítani lábon a felvételt, PauseRecordingPlayback-et használni, beülni az autóba majd elindítani újból a felvételt. Valakinek ez már bejött?
No, de 100 szónak is egy a vége, aki tud egy biztos módszert ami alapján az npc beültehetõ az autóba akkor azt nagyon szépen megköszönném, hogy ha megosztaná velem ötletét / megoldását.
További kellemes napot :)

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
NPC Utasként?
« Válasz #1 Dátum: 2014. Február 08. - 16:06:21 »
+1 Show voters
Minek recording, ha csak utas lesz és semmit se csinál?
NPC fájl a npcmodes mappába legyen üres.. Csak valamit biggyessz be.. Pl:
 
#tryinclude a_npc
main(){}

 
Aztán mikor töltöd be..
 
ConnectNPC(\"npcneve\", \"fájlneve\");

 
Aztán spawnkor:
 
if(!strcmp(playername, \"npcneve\")) {
    PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 1);//anyósülésre teszi..
    return 1;
}

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
NPC Utasként?
« Válasz #2 Dátum: 2014. Február 08. - 17:03:17 »
0 Show voters
Az igazság az, hogy elõtte még le kell nyomjon egy sétát, de mindegy megoldom.
Ha majd saját gépközelbe kerülök ki próbálom a te megoldásod is. Annyi kérdésem volna csak, hogy recordingot akkor ne vegyek fel mert nem igazán értem, hogy akarod kivitelezni azt, hogy .rec nélkül csatlakoztassak NPC-t, mivel error fog keletkezni tudtommal.  :hmmm:
Amúgy nagyon szépen köszönöm a válaszod :)

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
NPC Utasként?
« Válasz #3 Dátum: 2014. Február 08. - 17:11:22 »
+1 Show voters
Nem lesz error, csak épp semmi cselekvést nem fog magától elkövetni az NPC, és tudtommal nem fog sosem meghívódni az OnRecordingPlaybackEnd.

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
NPC Utasként?
« Válasz #4 Dátum: 2014. Február 08. - 18:32:49 »
0 Show voters
Nos nemrég értem haza és leteszteltem amit mondtál.
Igy használtam:
 

#include <a_samp>
#pragma tabsize 0
new vehicleid;
main() { }
 
public OnGameModeInit()
{
    ConnectNPC(\"lol\", \"sit\");
    print(\"NPC Felcsatlakozva\");
ShowPlayerMarkers(0);
ShowNameTags(1);
SetWorldTime(17);
// GREEN CLASSES
AddPlayerClass(162,20.0,25.0,0.0,348.9788,0,0,31,400,29,400);
    vehicleid = CreateVehicle(420, 20.0, 0.0, 20.0, 0.0, 1, 0, 60);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ))
  print (\"NPC Lekerdezese\");
  {
   print(\"NPC eszlelve\");
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
print(\"GetPlayerName\");
       if ( !strcmp ( npcname, \"lol\"))
       {
       print(\"NPC Neve helyes\");
       PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 1);
       print(\"NPC-t az autoba raktuk\");
      }
   }
return 1;
}

 
Ám az a baj, hogy a GetPlayerName után nem akar mûködni. Addig még jó de tovább már nem. Nincs ötleted?
Az npcmodesban a fájlokat is behelyeztem szóval nem igazán értem mi nem lehet jó.  :hmmm:
« Utoljára szerkesztve: 2014. Február 08. - 18:44:17 írta RusH. »

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
NPC Utasként?
« Válasz #5 Dátum: 2014. Február 08. - 21:55:06 »
0 Show voters
Hát elvileg ennek jónak kellene lennie.. :o
Mutasd az NPC fájlt.. (a .pwn-t)

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
NPC Utasként?
« Válasz #6 Dátum: 2014. Február 08. - 21:58:13 »
0 Show voters
Épp ezért nem értem én sem.
A sit.pwn fájl:
 

#tryinclude a_npc
main(){}

 
Amúgy neked a te módszereddel sikerült utasként betuszkolni az NPC-t már valaha is? :D

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
NPC Utasként?
« Válasz #7 Dátum: 2014. Február 08. - 22:16:33 »
+1 Show voters
Igen,  teszteltem is, csak már a kódot töröltem, pillanat és bemásolom ide az én módszeremet. Addig ne írj ide ha nem fontos, nem kell a fölösleges HSZ. kb 5perc és írok!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Február 08. - 22:29:55 )

Rájöttem közben, hogy így a jármûberakós technológiát nem is próbáltam.
A kódom:
GM:
 
#include <a_samp>
main() {}
new vehicleid;
public OnGameModeInit() {
ConnectNPC(\"terminator\", \"terminatornpc\");
AddPlayerClass(1, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
vehicleid = AddStaticVehicle(585,2796.4453,-1580.4756,10.5128,270.1887,1, 1);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid) {
if(IsPlayerNPC(playerid)) {
new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
    if(!strcmp(name, \"terminator\")) {
        print(\"terminator lespawnolt, és jármûbe helyezve!\");
        PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 1);
    }
}
return 1;
}

 
NPC fájl (terminatornpc.pwn):
 
#tryinclude <a_npc>
main() {}

 
Hiba:
\"a1_2014_2_8_sdfmj4nsgv.jpg\"
Nem rakja autóba.
Hát sajnálom, hogy rossz megoldást nyújtottam! :(
Viszont lehet, hogy ebbõl kilehet indulni, csak nem sok esélyt adok rá, ahogy gondolkoztam ezen a problémán..
« Utoljára szerkesztve: 2014. Február 08. - 22:30:25 írta Pedró »

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
NPC Utasként?
« Válasz #8 Dátum: 2014. Február 08. - 23:18:18 »
0 Show voters
Na igen közbe én is kínlódtam és kijött az NPC, de nálam sem rakja be :D Valószínû, hogy erre az alap samp függvények nem jók esetleg pluginok segítségével kellesz majd még próbálkozzak. Azért köszönöm a türelmed és hogy vetted a fáradtságot és válaszoltál :) A témát azért még nyitva hagyom, hátha valaki már megoldotta a problémát.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal