Szerző Téma: Tapasztalat pont  (Megtekintve 1091 alkalommal)

Nem elérhető Rem

Tapasztalat pont
« Dátum: 2010. Június 01. - 09:04:11 »
0 Show voters
Sziasztok.Az után érdeklodnék,hogy hogyan lehetne meg csinálni az,hogy 20Kill után kapjon a játékos 1 tapasztalat pontot és a  be gyujtött tapasztalat pontokért tudjon PL fegyvert venni egy fegyver menübol. Vagy ha jármuvet akar vezetni akkor is a tapasztalat pontok szabják meg milyen jármuvet vezethet PL 1pontal csak motort tudjon vezetni és így tovább....
Elore is köszi a segítséget.  :)

Nem elérhető Lömpi

  • 1257
    • Profil megtekintése
Tapasztalat pont
« Válasz #1 Dátum: 2010. Június 01. - 11:03:01 »
0 Show voters
enumerációval megoldható.. segítek ha hazaértem.. csak most épp informatika vizsgán ülök. :]

Tapasztalat pont
« Válasz #2 Dátum: 2010. Június 01. - 14:42:22 »
0 Show voters
Egész jó ötlet!
Jah xd dns én is infón vagyok!

Nem elérhető Rem

Tapasztalat pont
« Válasz #3 Dátum: 2010. Június 02. - 17:05:46 »
0 Show voters
Az jó lenne ha tudnál kicsi segítséget nyújtani :)
És elore is köszi :)

Nem elérhető Bart

  • 4111
    • Profil megtekintése
Tapasztalat pont
« Válasz #4 Dátum: 2010. Június 02. - 18:52:51 »
0 Show voters
Segítekén is:
A mód elejére:
new Kills[MAX_PLAYERS],TapasztalatPont[MAX_PLAYERS]

 
A public OnPlayerDeath alá:
Kills[killerid]++; //amikor megöl valakit akkor az ölések számát növeled
if(Kills[killerid]==20) Kills[killerid]=0,TapasztalatPont[killerid]++; //ha már az ölések száma 20, akkor az ölések számát 0ra állítod és adsz neki 1 tapasztalat pontot

 
Itt egy példa a jármus dologról is:
Rakd az OnPlayerStateChange alá:
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { //hogyha beszállt a kocsiba soforként
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 522) { //hogyha NRG-500-ba szállt be
if(TapasztalatPont[playerid]<1) { //ha nincs 1 tapasztalat pontja, kirakja ot a jármubol
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SendClientMessage(playerid,0xFF000096,\"Nincs elég tapasztalat pontod a jármu vezetéséhez!(1)\");
}
}
}

 
Remélem ez segít! ;D

Nem elérhető Rem

Tapasztalat pont
« Válasz #5 Dátum: 2010. Június 03. - 11:33:54 »
0 Show voters
Helló.
Szerintem valamit nem jól csináltam,mert van vagy 10ERRO om.
De majd még jobban neki fekszek xD
És ezt ugyan így fegyverek re is meg lehet csinálni igaz?

Nem elérhető Bart

  • 4111
    • Profil megtekintése
Tapasztalat pont
« Válasz #6 Dátum: 2010. Június 05. - 12:13:11 »
0 Show voters
Bocsánatot kérek,ha nem érthetoen írtam le. Nem tudok valami jól magyarázni
Egy hibát is ejtettem,azért is bocsánatot kérek:
Idézetet írta: Bart date=1275497571\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1866\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A mód elejére:
new Kills[MAX_PLAYERS],TapasztalatPont[MAX_PLAYERS]

 
Innen el felejtettem a ;-t. Helyesen így néz ki:
new Kills[MAX_PLAYERS],TapasztalatPont[MAX_PLAYERS];

 
De megcsináltam neked üres modba. Így néz ki:
 
#include <a_samp>
new Kills[MAX_PLAYERS],TapasztalatPont[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid,killerid)
{
Kills[killerid]++; //amikor megöl valakit akkor az ölések számát növeled
if(Kills[killerid]==20) Kills[killerid]=0,TapasztalatPont[killerid]++; //ha már az ölések száma 20, akkor az ölések számát 0ra állítod és adsz neki 1 tapasztalat pontot
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid,newstate,oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { //hogyha beszállt a kocsiba soforként
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 522) { //hogyha NRG-500-ba szállt be
if(TapasztalatPont[playerid]<1) { //ha nincs 1 tapasztalat pontja, kirakja ot a jármubol
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SendClientMessage(playerid,0xFF000096,\"Nincs elég tapasztalat pontod a jármu vezetéséhez!(1)\");
}
}
}
return 1;
}

Nem elérhető Rem

Tapasztalat pont
« Válasz #7 Dátum: 2010. Június 12. - 08:33:30 »
0 Show voters
Sziasztok.Köszi a segítséget,jó lett :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal