#include <a_samp> new Tank[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerSpawn(playerid){ new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle); Tank[playerid] = CreateVehicle(432, X,Y,Z,Angle, 0, 1, 60); PutPlayerInVehicle(playerid,Tank[playerid],0); for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(i == playerid) continue; SetVehicleParamsForPlayer(Tank[playerid],i,0,1); } return 1;}
if(vehicleid == 432)//Itt ellenõrizzük abba a kocsiba ül-e hisz nem szeretnénk hogy minden kocsiból ha kiszáll meghaljon
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid){ if(vehicleid == 432) { //Ide hogy mi történjen } return 1;}
nem rossz de a kiszállást nem oldottad meg!Szerintem az bõven jó hogyha már ha ki szeretne szállni az illetõ akkor megöli a szerverEhhez ez a függvényt használd: OnPlayerExitVehicleA kocsi felismeréséhez használd ezt: if(vehicleid == 432)//Itt ellenõrizzük abba a kocsiba ül-e hisz nem szeretnénk hogy minden kocsiból ha kiszáll meghaljon Teljes kód: public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid){ if(vehicleid == 432) { //Ide hogy mi történjen } return 1;} Remélem segítettem ha valami nem megy dobj Privát üzenetet
new jatekostank[MAX_PLAYERS];public OnPlayerConnect(playerid){jatekostank[playerid] = 0;return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle;GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);//Hely lekérésjatekostank[playerid] = CreateVehicle(432, X,Y,Z,Angle, 0, 1, 60);PutPlayerInVehicle(playerid,jatekostank[playerid],0); return 1;}// és most jön az ellenõrzés, hogy a játékos benne van-e a tankbanpublic OnPlayerUpdate(playerid){if(jatekostank[playerid] != 0 && !IsPlayerInVehicle(playerid, jatekostank[playerid])){PutPlayerInVehicle(playerid,jatekostank[playerid],0); SendClientMessage(playerid, -1, \"MARADJ A TANKBAN!\");}return 1;}