Használj változókat.
Például:
Az
elsõ csapatnak legyen az értéke
0, és defináljuk
TEAM_KATONA-ként.
A
másodiknak csapatnak legyen az értéke
1, és defináljuk
TEAM_MENTOS-ként.
A
harmadiknak csapatnak legyen az értéke
2, és defináljuk
TEAM_CIVIL-ként.
Csapatok beállítása: SetPlayerTeam(playerid,TEAM_KATONA);
SetPlayerTeam(playerid,TEAM_MENTOS);
SetPlayerTeam(playerid,TEAM_CIVIL);
Számozzuk meg az alap spawn helyeknek hogy melyik csapathoz valóak:area51= TEAM_KATONA
sfkorhaz= TEAM_MENTOS
lsgetto= TEAM_CIVIL
Teljes szkript: #include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <zcmd>
#define TEAM_KATONA 0
#define TEAM_MENTOS 1
#define TEAM_CIVIL 2
enum data
{
Float:x,
Float:y,
Float:z,
team
}
new Float:area51[][data] =
{
{0.0,0.2,4.0,TEAM_KATONA},
{0.0,1.3,4.0,TEAM_KATONA},
{0.0,3.5,4.0,TEAM_KATONA}
};
new Float:sfkorhaz[][data] =
{
{0.0,0.2,4.0,TEAM_MENTOS},
{0.0,1.3,4.0,TEAM_MENTOS},
{0.0,3.5,4.0,TEAM_MENTOS}
};
new Float:lsgetto[][data] =
{
{0.0,0.2,4.0,TEAM_CIVIL},
{0.0,1.3,4.0,TEAM_CIVIL},
{0.0,3.5,4.0,TEAM_CIVIL}
};
public OnGameModeInit()
{
AddPlayerClass(29, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0); //Katona
AddPlayerClass(32, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0); //Mentõs
AddPlayerClass(10, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0); //Civil
return 1;
}
CMD:area51(playerid,params[])
{
new sor;
if(sscanf(params,\"d\",sor)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /area51 (0-2)\");
if(sor > 3) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /area51 (0-2)\");
new teamid = GetPlayerTeam(playerid);
if(area51[sor][team] != teamid) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem elérhetõ a spawn hely a csapatod számára\");
else
{
SetPlayerPos(playerid,area51[sor]
- ,area51[sor][y],area51[sor][z]);
}
return 1;
}
CMD:sfkorhaz(playerid,params[])
{
new sor;
if(sscanf(params,\"d\",sor)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /sfkorhaz (0-2)\");
if(sor > 3) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /sfkorhaz (0-2)\");
new teamid = GetPlayerTeam(playerid);
if(sfkorhaz[sor][team] != teamid) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem elérhetõ a spawn hely a csapatod számára\");
else
{
SetPlayerPos(playerid,sfkorhaz[sor]
- ,sfkorhaz[sor][y],sfkorhaz[sor][z]);
}
return 1;
}
CMD:lsgetto(playerid,params[])
{
new sor;
if(sscanf(params,\"d\",sor)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /lsgetto (0-2)\");
if(sor > 3) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /lsgetto (0-2)\");
new teamid = GetPlayerTeam(playerid);
if(lsgetto[sor][team] != teamid) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem elérhetõ a spawn hely a csapatod számára\");
else
{
SetPlayerPos(playerid,lsgetto[sor]
- ,lsgetto[sor][y],lsgetto[sor][z]);
}
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid,classid)
{
if(classid == 0)
{
SetPlayerTeam(playerid,TEAM_KATONA);
}
if(classid == 1)
{
SetPlayerTeam(playerid,TEAM_MENTOS);
}
if(classid == 2)
{
SetPlayerTeam(playerid,TEAM_CIVIL);
}
return 1;
}