Szerző Téma: TalálatJelzés (Lövéseknél)  (Megtekintve 709 alkalommal)

Nem elérhető Shady

  • 313
    • Profil megtekintése
TalálatJelzés (Lövéseknél)
« Dátum: 2013. január 08. - 23:30:36 »
0 Show voters
Olyant hogyan lehet csinálni hogyha meglövök valakit, akkor nekem egy csipogó hangot játszon le? (olyant mint amikor a singlébe megveszi a ruhát). Ezzel jelezné hogy eltaláltam a játékost.
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 08. - 23:53:19 írta Shady »

TalálatJelzés (Lövéseknél)
« Válasz #1 Dátum: 2013. január 09. - 05:17:42 »
0 Show voters
Talán... (nem biztos, hogy jó)
Esetleges bugokért nem vállalok felelõsséget!  :shurg:
http://chomikuj.pl/michal00772/SAMP/include/bodyparts,975752320.inc
 
#include <bodyparts>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    new keys, updown, leftright;
    GetPlayerKeys(playerid, keys, updown, leftright);
    if(keys & KEY_FIRE)
    {
        for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
        {
            if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
            if(i == playerid) continue;
            if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, i, BODY_PART_TORSO)) PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
        }
    }
    return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 09. - 05:20:18 írta takehun »

TalálatJelzés (Lövéseknél)
« Válasz #2 Dátum: 2013. január 09. - 06:35:48 »
+1 Show voters
Idézetet írta: takehun date=1357705062\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32148\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Talán... (nem biztos, hogy jó)
Esetleges bugokért nem vállalok felelõsséget!  :shurg:
http://chomikuj.pl/michal00772/SAMP/include/bodyparts,975752320.inc
 
#include <bodyparts>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    new keys, updown, leftright;
    GetPlayerKeys(playerid, keys, updown, leftright);
    if(keys & KEY_FIRE)
    {
        for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
        {
            if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
            if(i == playerid) continue;
            if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, i, BODY_PART_TORSO)) PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
        }
    }
    return 1;
}

 

laggos bugfos


public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid) {
PlayerPlaySound(playerid, soundid, 0.0, 0.0, 0.0);
}

 
soundid helyett írj valamit, így hirtelen nem jut eszembe 1 csipogó hang sem.

Nem elérhető Shady

  • 313
    • Profil megtekintése
TalálatJelzés (Lövéseknél)
« Válasz #3 Dátum: 2013. január 09. - 15:11:53 »
0 Show voters

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid) {
PlayerPlaySound(playerid, soundid, 0.0, 0.0, 0.0);
}

 
[/quote]
Ez jó volt már csak az id-ket nézegetem  :)

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
TalálatJelzés (Lövéseknél)
« Válasz #4 Dátum: 2013. január 09. - 15:15:08 »
0 Show voters
[mod]A téma zárható?[/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal