GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Shady - 2013. január 08. - 23:30:36

Cím: TalálatJelzés (Lövéseknél)
Írta: Shady - 2013. január 08. - 23:30:36
Olyant hogyan lehet csinálni hogyha meglövök valakit, akkor nekem egy csipogó hangot játszon le? (olyant mint amikor a singlébe megveszi a ruhát). Ezzel jelezné hogy eltaláltam a játékost.
Cím: TalálatJelzés (Lövéseknél)
Írta: takehun - 2013. január 09. - 05:17:42
Talán... (nem biztos, hogy jó)
Esetleges bugokért nem vállalok felelõsséget!  :shurg:
http://chomikuj.pl/michal00772/SAMP/include/bodyparts,975752320.inc
 
#include <bodyparts>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    new keys, updown, leftright;
    GetPlayerKeys(playerid, keys, updown, leftright);
    if(keys & KEY_FIRE)
    {
        for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
        {
            if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
            if(i == playerid) continue;
            if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, i, BODY_PART_TORSO)) PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
        }
    }
    return 1;
}
Cím: TalálatJelzés (Lövéseknél)
Írta: TengeriMalac - 2013. január 09. - 06:35:48
Idézetet írta: takehun date=1357705062\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32148\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Talán... (nem biztos, hogy jó)
Esetleges bugokért nem vállalok felelõsséget!  :shurg:
http://chomikuj.pl/michal00772/SAMP/include/bodyparts,975752320.inc
 
#include <bodyparts>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    new keys, updown, leftright;
    GetPlayerKeys(playerid, keys, updown, leftright);
    if(keys & KEY_FIRE)
    {
        for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
        {
            if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
            if(i == playerid) continue;
            if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, i, BODY_PART_TORSO)) PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
        }
    }
    return 1;
}

 

laggos bugfos


public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid) {
PlayerPlaySound(playerid, soundid, 0.0, 0.0, 0.0);
}

 
soundid helyett írj valamit, így hirtelen nem jut eszembe 1 csipogó hang sem.
Cím: TalálatJelzés (Lövéseknél)
Írta: Shady - 2013. január 09. - 15:11:53

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid) {
PlayerPlaySound(playerid, soundid, 0.0, 0.0, 0.0);
}

 
[/quote]
Ez jó volt már csak az id-ket nézegetem  :)
Cím: TalálatJelzés (Lövéseknél)
Írta: Rupert - 2013. január 09. - 15:15:08
[mod]A téma zárható?[/mod]