Talán... (nem biztos, hogy jó)
Esetleges bugokért nem vállalok felelõsséget! :shurg:
http://chomikuj.pl/michal00772/SAMP/include/bodyparts,975752320.inc
#include <bodyparts>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new keys, updown, leftright;
GetPlayerKeys(playerid, keys, updown, leftright);
if(keys & KEY_FIRE)
{
for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(i == playerid) continue;
if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, i, BODY_PART_TORSO)) PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
}
}
return 1;
}
Talán... (nem biztos, hogy jó)
Esetleges bugokért nem vállalok felelõsséget! :shurg:
http://chomikuj.pl/michal00772/SAMP/include/bodyparts,975752320.inc
#include <bodyparts>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new keys, updown, leftright;
GetPlayerKeys(playerid, keys, updown, leftright);
if(keys & KEY_FIRE)
{
for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(i == playerid) continue;
if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, i, BODY_PART_TORSO)) PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
}
}
return 1;
}
laggos bugfos
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid) {
PlayerPlaySound(playerid, soundid, 0.0, 0.0, 0.0);
}
soundid helyett írj valamit, így hirtelen nem jut eszembe 1 csipogó hang sem.
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid) {
PlayerPlaySound(playerid, soundid, 0.0, 0.0, 0.0);
}
[/quote]
Ez jó volt már csak az id-ket nézegetem :)