GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: pisti525 - 2012. November 16. - 21:20:53

Cím: Talaj feletti üzenet
Írta: pisti525 - 2012. November 16. - 21:20:53
Sziasztok!
PPC_Trucking om van és szeretném megkérdezni hogy oda van e talaj feletti üzenet ?
Cím: Talaj feletti üzenet
Írta: xSkillZ7x - 2012. November 16. - 21:36:41
Ha szeretnél csinálni, akkor csinálj.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Create3DTextLabel
Cím: Talaj feletti üzenet
Írta: pisti525 - 2012. November 16. - 21:43:26
most magyarú angolt tanulok de 3as vagyok
Cím: Talaj feletti üzenet
Írta: Bajnok - 2012. November 16. - 21:55:00
http://sampforum.hu/index.php?topic=32362.0
Cím: Talaj feletti üzenet
Írta: pisti525 - 2012. November 16. - 22:06:55
beraktam úgí hogy csak 1warning volt és semmi  :\'( :\'(
Cím: Talaj feletti üzenet
Írta: Petrik - 2012. November 17. - 09:36:40
Create3DTextLabel(\"IDE AZ ÜZENETED\",IDE A SZÍNKÓD, Az 1. 3 kordináta, 20.30, 0);

 
Pl.:
Ha nincs definelve a szín:
 
Create3DTextLabel(\"Nagymami virágoskertje\",0x33AA33AA,1975.7158,-3518.1987,9.5393,70,0);

 
Az OnGameModeInit() alá  ::|
Cím: Talaj feletti üzenet
Írta: pisti525 - 2012. November 17. - 11:38:02
így csinálom:
#include <a_samp>
#define COLOR_YELLOW              0xFFFF00AA
public OnFilterScriptInit()
{
Create3DTextLabel(\"Nagymami virágoskertje\",0x33AA33AA,133,2539.0049,2811.4998,10.8203,0.0000,0,0,0,0,0,0);
return 1;
}
ezt írja ki:
F:\\test.pwn(8) : warning 213: tag mismatch
F:\\test.pwn(8) : warning 202: number of arguments does not match definition
F:\\test.pwn(8) : warning 202: number of arguments does not match definition
F:\\test.pwn(8) : warning 202: number of arguments does not match definition
F:\\test.pwn(8) : warning 202: number of arguments does not match definition
F:\\test.pwn(8) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
6 Warnings.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. November 17. - 11:39:51 )

 8) ezek helyett 8as lenne
Cím: Talaj feletti üzenet
Írta: Hejdari - 2012. November 17. - 12:02:44
emberszki nem a OnFilerScriptInit() alád hanem az OnGameModeInit() alá...
Cím: Talaj feletti üzenet
Írta: Csabesz - 2012. November 17. - 12:06:24
Create3DTextLabel(\"Nagymami virágoskertje\",0x33AA33AA,133,2539.0049,2811.4998,10.8203,0.0000,0,0,0,0,0,0);

 
Mi ez a sok 0 a végén?
Ezért ír hibát, mert ezek nem kellenek.
Gondolom /save és bemásoltad az egészet ebbe... hát neked még sokat kell tanulnod :D