Szerző Téma: Talaj feletti üzenet  (Megtekintve 1033 alkalommal)

Nem elérhető pisti525

  • 906
  • One Shot, One Kill
    • Profil megtekintése
Talaj feletti üzenet
« Dátum: 2012. november 16. - 21:20:53 »
0 Show voters
Sziasztok!
PPC_Trucking om van és szeretném megkérdezni hogy oda van e talaj feletti üzenet ?

Talaj feletti üzenet
« Válasz #1 Dátum: 2012. november 16. - 21:36:41 »
0 Show voters
Ha szeretnél csinálni, akkor csinálj.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Create3DTextLabel
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 16. - 21:38:59 írta xSkillZ7x »

Nem elérhető pisti525

  • 906
  • One Shot, One Kill
    • Profil megtekintése
Talaj feletti üzenet
« Válasz #2 Dátum: 2012. november 16. - 21:43:26 »
0 Show voters
most magyarú angolt tanulok de 3as vagyok

Talaj feletti üzenet
« Válasz #3 Dátum: 2012. november 16. - 21:55:00 »
0 Show voters

Nem elérhető pisti525

  • 906
  • One Shot, One Kill
    • Profil megtekintése
Talaj feletti üzenet
« Válasz #4 Dátum: 2012. november 16. - 22:06:55 »
0 Show voters
beraktam úgí hogy csak 1warning volt és semmi  :\'( :\'(

Nem elérhető Petrik

  • 318
    • Profil megtekintése
Talaj feletti üzenet
« Válasz #5 Dátum: 2012. november 17. - 09:36:40 »
0 Show voters
Create3DTextLabel(\"IDE AZ ÜZENETED\",IDE A SZÍNKÓD, Az 1. 3 kordináta, 20.30, 0);

 
Pl.:
Ha nincs definelve a szín:
 
Create3DTextLabel(\"Nagymami virágoskertje\",0x33AA33AA,1975.7158,-3518.1987,9.5393,70,0);

 
Az OnGameModeInit() alá  ::|
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 17. - 09:39:25 írta Petrik »

Nem elérhető pisti525

  • 906
  • One Shot, One Kill
    • Profil megtekintése
Talaj feletti üzenet
« Válasz #6 Dátum: 2012. november 17. - 11:38:02 »
0 Show voters
így csinálom:
#include <a_samp>
#define COLOR_YELLOW              0xFFFF00AA
public OnFilterScriptInit()
{
Create3DTextLabel(\"Nagymami virágoskertje\",0x33AA33AA,133,2539.0049,2811.4998,10.8203,0.0000,0,0,0,0,0,0);
return 1;
}
ezt írja ki:
F:\\test.pwn(8) : warning 213: tag mismatch
F:\\test.pwn(8) : warning 202: number of arguments does not match definition
F:\\test.pwn(8) : warning 202: number of arguments does not match definition
F:\\test.pwn(8) : warning 202: number of arguments does not match definition
F:\\test.pwn(8) : warning 202: number of arguments does not match definition
F:\\test.pwn(8) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
6 Warnings.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 17. - 11:39:51 )

 8) ezek helyett 8as lenne
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 17. - 11:39:51 írta pisti525 »

Talaj feletti üzenet
« Válasz #7 Dátum: 2012. november 17. - 12:02:44 »
0 Show voters
emberszki nem a OnFilerScriptInit() alád hanem az OnGameModeInit() alá...

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Talaj feletti üzenet
« Válasz #8 Dátum: 2012. november 17. - 12:06:24 »
0 Show voters
Create3DTextLabel(\"Nagymami virágoskertje\",0x33AA33AA,133,2539.0049,2811.4998,10.8203,0.0000,0,0,0,0,0,0);

 
Mi ez a sok 0 a végén?
Ezért ír hibát, mert ezek nem kellenek.
Gondolom /save és bemásoltad az egészet ebbe... hát neked még sokat kell tanulnod :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal