Azt hiszem ez jó lesz:
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(strlen(text) > 128) return 0;
new to_others[MAX_CHATBUBBLE_LENGTH+1];
format(to_others,MAX_CHATBUBBLE_LENGTH,\"%s\",text);
SetPlayerChatBubble(playerid,to_others,COLOR_WHITE,35.0,10000);
return 1;
}
Szerk.: Bocs, de Zero gyorsabb volt nálam.
ALIEN: Fölösleges úgy ellenorizni, hisz úgy is 128 a max. Ha pedig minden áron, akkor pedig így gyorsabb, nem? if(text[129])
death: 2 perce tettem fel - http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3261.msg47390#new
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
RPChat(playerid, text);
return 0;//Ez fontos,hogy a chatbe ne küldje el
}
Szerintem meg egyszerüen egy sorból megoldható..
Pawnoba keress rá erre: OnPlayerText(playerid, text[])
Alá pedig tedd ezt:
SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0xAFAFAFAA, 110.0, 10000);
jelenleg a szürke szín kódja, tetszolegesen változtathatod..
(de már úgy is megoldottad :D) Zárható a téma szerintem.