Szerző Téma: Csak ID 0-nak mukodik!!!!  (Megtekintve 511 alkalommal)

Csak ID 0-nak mukodik!!!!
« Dátum: 2013. január 10. - 10:20:10 »
0 Show voters
A problemam az hogy beirom /zar hogy ne engedjen spawnolni. Kilepek-belepek jo is, irja hogy \"Spawn lezarva\" ((Ez volt id 0 nal))
De id 1 nek viszont enged spawnolni mikor feljon. De mikor mar fonnt van f4 /kill akkor mar neki is mukodik.
onplayerconnect hez kell irni valamit?? Nem tudok rajonni.

Nem elérhető Zharko

  • 1955
  • Future House <3
    • Profil megtekintése
Csak ID 0-nak mukodik!!!!
« Válasz #1 Dátum: 2013. január 10. - 10:45:53 »
0 Show voters
// True = zárva, false = nyitva
new bool:lockSpawn = false;
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(lockSpawn == false) return 1; // ha nyitva van, lespawnolja
else {
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Most nem lehet spawnolni. Újrapróbáláshoz /respawn\");
        //Átteleportáljuk ide, majd lefagyasztjuk:
SetPlayerPos(playerid, 0.00, 0.00, 0.00);
    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (!strcmp(\"/zar\", cmdtext, false)) {
    //minden beírásnál az ellenkezõ értékét adjuk neki, egy elágazással
lockSpawn = (lockSpawn == true) ? false : true;
//Változó a szövegnek
new s[128 char];
//Egy elágazás, azt nézzük meg, hogy ha zárva/nyitva van, mit írjon ki.
if(lockSpawn == true)
    //Formázzuk a szöveget
    format(s, 128, \"Mostantól nem lehet spawnoalni.\");
else format(s, 128, \"Mostantól nem lehet spawnolni.\");
//Majd kiíratjuk :)
SendClientMessageToAll(-1, s);
return 1;
}
if (!strcmp(\"/respawn\", cmdtext, false)) {
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}
return 0;
}

 
Ezzel a megoldással talán sikerrel jársz. Nem teszteltem, kérlek jelezd ha nem mûködik / bugos.

Csak ID 0-nak mukodik!!!!
« Válasz #2 Dátum: 2013. január 10. - 11:07:43 »
0 Show voters
Koszi! Amint szabad a masik gep tesztelem

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal