//Tároló létrehozása a névnek, és az üzenetnek
new szName[ MAX_PLAYER_NAME ],
szRes[ 64 ];
//Játékos nevének lekérdezése
GetPlayerName( playerid, szName, sizeof szName );
//Üzenet megformázása és elküldése mindenkinek
format( szRes, sizeof szRes, \"%s csatlakozott a szerverre! (ID: %i)\", szName, playerid );
SendClientMessageToAll( 0xFFFF00AA, szRes );
A te függvényedbe beillesztve:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new szName[ MAX_PLAYER_NAME ],
szRes[ 64 ];
GivePlayerMoney(playerid, 10000);
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~/szabalyok\",8000,5);
GetPlayerName( playerid, szName, sizeof szName );
format( szRes, sizeof szRes, \"%s csatlakozott a szerverre! (ID: %i)\", szName, playerid );
SendClientMessageToAll( 0xFFFF00AA, szRes );
valami = TextDrawCreate(10.0,430.0,\"~r~S~r~A~r~N~r~ ~r~F~r~I~r~E~r~R~r~R~r~O~r~ www.wz.mlap.hu ~r~S~r~A~r~N~r~ ~r~F~r~I~r~E~r~R~r~R~r~O~r~\");
TextDrawFont(Text:valami,1);
TextDrawSetOutline(Text:valami,1);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:valami);
return 1;
}
ZeRo