De vannak adminszintek, ha hozzárakod. (Mármint nem admin szint, csak egy adminszint nevû változó lesz, ami eltárol egy értéket. :smokin: )
ZCMD include szükséges, letöltést találsz a fórumon.
Ha nem értesz valamit PMbe, vagy itt is kérdezhetsz.
#include <a_samp>
#include <zcmd> // beágyazzuk a két includeot
enum pAdmin
{
adminszint // enumba eltároljuk az adminszint változót, ezt beleírhatod a regisztrációs rendszeredbe is, csak akkor máshol is meg kell változtatni
};
new PlayerAdmin[MAX_PLAYERS][pAdmin];
CMD:kaja(playerid)
{
if(PlayerAdmin[playerid][adminszint] == 5) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Elérted a maximum adminszintet!\"); // tehát hogyha az \'admin\' változó egyenlõ 5-el, akkor kiírja a szöveget, és nem engedi tovább(hála a \'return\' résznek)
//de, hogyha nem egyenlõ öttel:
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy adminszintet\"); // kiírja a szöveget
PlayerAdmin[playerid][adminszint] ++; // és hozzáad az \'adminszint\' változóhoz +1-et. (++ ugyanaz mint a += 1!)
return 1;
}
CMD:megesz(playerid)
{
if(PlayerAdmin[playerid][adminszint] == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy admin\"); // ha az \'adminszint\' változó egyenlõ 0-val kiírja a szöveget, és nem fut tovább a parancs.
// de ha nem egyenlõ 0-val:
SendClientMessage(playerid, -1, \"Lefokoztad magadat\"); // kiírja a szöveget
PlayerAdmin[playerid][adminszint] --; // elvesz egyet ( -- ugyanaz mint a -= 1)
return 1;
}
// példa egy admin parancsra:
CMD:adminparancs(playerid)
{
if(PlayerAdmin[playerid][adminszint] == 0) return 0; // tehát hogyha nem admin, akkor nem történik semmi, azt fogja jelezni a szerver, hogy hibás parancs.
// ha mégis admin:
SendClientMessage(playerid, -1, \"Admin vagy\"); // kiírja a szöveget
// és azt csinál amit ide írsz.
return 1;
}
De vannak adminszintek, ha hozzárakod. (Mármint nem admin szint, csak egy adminszint nevû változó lesz, ami eltárol egy értéket. :smokin: )
ZCMD include szükséges, letöltést találsz a fórumon.
Ha nem értesz valamit PMbe, vagy itt is kérdezhetsz.
#include <a_samp>
#include <zcmd> // beágyazzuk a két includeot
enum pAdmin
{
adminszint // enumba eltároljuk az adminszint változót, ezt beleírhatod a regisztrációs rendszeredbe is, csak akkor máshol is meg kell változtatni
};
new PlayerAdmin[MAX_PLAYERS][pAdmin];
CMD:kaja(playerid)
{
if(PlayerAdmin[playerid][adminszint] == 5) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Elérted a maximum adminszintet!\"); // tehát hogyha az \'admin\' változó egyenlõ 5-el, akkor kiírja a szöveget, és nem engedi tovább(hála a \'return\' résznek)
//de, hogyha nem egyenlõ öttel:
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy adminszintet\"); // kiírja a szöveget
PlayerAdmin[playerid][adminszint] ++; // és hozzáad az \'adminszint\' változóhoz +1-et. (++ ugyanaz mint a += 1!)
return 1;
}
CMD:megesz(playerid)
{
if(PlayerAdmin[playerid][adminszint] == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy admin\"); // ha az \'adminszint\' változó egyenlõ 0-val kiírja a szöveget, és nem fut tovább a parancs.
// de ha nem egyenlõ 0-val:
SendClientMessage(playerid, -1, \"Lefokoztad magadat\"); // kiírja a szöveget
PlayerAdmin[playerid][adminszint] --; // elvesz egyet ( -- ugyanaz mint a -= 1)
return 1;
}
// példa egy admin parancsra:
CMD:adminparancs(playerid)
{
if(PlayerAdmin[playerid][adminszint] == 0) return 0; // tehát hogyha nem admin, akkor nem történik semmi, azt fogja jelezni a szerver, hogy hibás parancs.
// ha mégis admin:
SendClientMessage(playerid, -1, \"Admin vagy\"); // kiírja a szöveget
// és azt csinál amit ide írsz.
return 1;
}
Pont ezt akartam, köszönöm!
Ha lehet róla szó tudnál segíteni majd még?
Ha igen PÜ ben tudnál küldeni egy elérhetõséget?