Szerző Téma: szint adás és elvevés  (Megtekintve 819 alkalommal)

szint adás és elvevés
« Dátum: 2014. június 21. - 12:24:16 »
0 Show voters
Sziasztok!
Újra egy kérdéssel fordulok hozzátok ;)
Az lenne a kérdésem, hogy pl. A /kaja parancsal a játékos kapjon egy admin szintet
Ha mégegyszer megnyomja akkor már kettõ legyen. Azt szeretném, hogy amikor már a szintje elérte az ötöt és újra próbálná kiírná, hogy elérte a max szintet. De (most jön talán a legszebb rész :D) ha  beírja /megesz akkor ötrõl a szintje négyre essen, de ha pl. neki 3 szintje volt 2 legyen , ha 4 akkor 3.
Gondolom meg lehetett érteni, sokat próbáltam megfogalmazni .:)
Válaszokat elõre is köszönöm! !!
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 21. - 15:06:27 írta Flash »

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
szint adás és elvevés
« Válasz #1 Dátum: 2014. június 21. - 12:36:06 »
0 Show voters
Milyen adminrendszert használsz? kell a változónak a neve, és megcsinálom neked. Nagyon egyszerû: Megnézed a változó nevét, ha beírja a parancsot hozzáad +1-et, hogyha a másikat elvesz 1-et. if-el lekéred hány szintje van, és ha egyenlõ 5-tel, akkor kiírja a szöveget.
írd le melyik adminrendszert használod(gondolom nem sajátot, mert akkor ezt megtudnád csinálni :D), vagy ha saját akkor a változó nevét.

szint adás és elvevés
« Válasz #2 Dátum: 2014. június 21. - 13:36:37 »
0 Show voters
Idézetet írta: BackUP date=1403346966\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48913\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Milyen adminrendszert használsz? kell a változónak a neve, és megcsinálom neked. Nagyon egyszerû: Megnézed a változó nevét, ha beírja a parancsot hozzáad +1-et, hogyha a másikat elvesz 1-et. if-el lekéred hány szintje van, és ha egyenlõ 5-tel, akkor kiírja a szöveget.
írd le melyik adminrendszert használod(gondolom nem sajátot, mert akkor ezt megtudnád csinálni :D), vagy ha saját akkor a változó nevét.
 
Az a helyzet, hogy semmilyent, csak egy regisztrációs rendszerem van, abba bele tudod írni?? (Csak jelszót pénzt és pontot ment a scriptem)

szint adás és elvevés
« Válasz #3 Dátum: 2014. június 21. - 14:57:30 »
0 Show voters
Idézetet írta: QiudHUN date=1403350597\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48913\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az a helyzet, hogy semmilyent, csak egy regisztrációs rendszerem van, abba bele tudod írni?? (Csak jelszót pénzt és pontot ment a scriptem)
 
Ez esetben adminszintek sincsenek...

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
szint adás és elvevés
« Válasz #4 Dátum: 2014. június 21. - 15:08:06 »
0 Show voters
De vannak adminszintek, ha hozzárakod. (Mármint nem admin szint, csak egy adminszint nevû változó lesz, ami eltárol egy értéket.  :smokin: )
ZCMD include szükséges, letöltést találsz a fórumon.
Ha nem értesz valamit PMbe, vagy itt is kérdezhetsz.
 

#include <a_samp>
#include <zcmd> // beágyazzuk a két includeot
enum pAdmin
{
adminszint // enumba eltároljuk az adminszint változót, ezt beleírhatod a regisztrációs rendszeredbe is, csak akkor máshol is meg kell változtatni
};
new PlayerAdmin[MAX_PLAYERS][pAdmin];
CMD:kaja(playerid)
{
if(PlayerAdmin[playerid][adminszint] == 5) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Elérted a maximum adminszintet!\"); // tehát hogyha az \'admin\' változó egyenlõ 5-el, akkor kiírja a szöveget, és nem engedi tovább(hála a \'return\' résznek)
//de, hogyha nem egyenlõ öttel:
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy adminszintet\"); // kiírja a szöveget
PlayerAdmin[playerid][adminszint] ++; // és hozzáad az \'adminszint\' változóhoz +1-et. (++ ugyanaz mint a += 1!)
return 1;
}
CMD:megesz(playerid)
{
if(PlayerAdmin[playerid][adminszint] == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy admin\"); // ha az \'adminszint\' változó egyenlõ 0-val kiírja a szöveget, és nem fut tovább a parancs.
// de ha nem egyenlõ 0-val:
SendClientMessage(playerid, -1, \"Lefokoztad magadat\"); // kiírja a szöveget
PlayerAdmin[playerid][adminszint] --; // elvesz egyet ( -- ugyanaz mint a -= 1)
return 1;
}
// példa egy admin parancsra:
CMD:adminparancs(playerid)
{
if(PlayerAdmin[playerid][adminszint] == 0) return 0; // tehát hogyha nem admin, akkor nem történik semmi, azt fogja jelezni a szerver, hogy hibás parancs.
// ha mégis admin:
SendClientMessage(playerid, -1, \"Admin vagy\"); // kiírja a szöveget
// és azt csinál amit ide írsz.
return 1;
}

szint adás és elvevés
« Válasz #5 Dátum: 2014. június 21. - 15:23:59 »
0 Show voters
Igen, ha írsz adminszinteket is, de jelenleg nincsenek adminszintek, én így értettem. ;)

szint adás és elvevés
« Válasz #6 Dátum: 2014. június 21. - 16:56:53 »
0 Show voters
Idézetet írta: BackUP date=1403356086\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48913\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De vannak adminszintek, ha hozzárakod. (Mármint nem admin szint, csak egy adminszint nevû változó lesz, ami eltárol egy értéket.  :smokin: )
ZCMD include szükséges, letöltést találsz a fórumon.
Ha nem értesz valamit PMbe, vagy itt is kérdezhetsz.
 

#include <a_samp>
#include <zcmd> // beágyazzuk a két includeot
enum pAdmin
{
adminszint // enumba eltároljuk az adminszint változót, ezt beleírhatod a regisztrációs rendszeredbe is, csak akkor máshol is meg kell változtatni
};
new PlayerAdmin[MAX_PLAYERS][pAdmin];
CMD:kaja(playerid)
{
if(PlayerAdmin[playerid][adminszint] == 5) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Elérted a maximum adminszintet!\"); // tehát hogyha az \'admin\' változó egyenlõ 5-el, akkor kiírja a szöveget, és nem engedi tovább(hála a \'return\' résznek)
//de, hogyha nem egyenlõ öttel:
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy adminszintet\"); // kiírja a szöveget
PlayerAdmin[playerid][adminszint] ++; // és hozzáad az \'adminszint\' változóhoz +1-et. (++ ugyanaz mint a += 1!)
return 1;
}
CMD:megesz(playerid)
{
if(PlayerAdmin[playerid][adminszint] == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy admin\"); // ha az \'adminszint\' változó egyenlõ 0-val kiírja a szöveget, és nem fut tovább a parancs.
// de ha nem egyenlõ 0-val:
SendClientMessage(playerid, -1, \"Lefokoztad magadat\"); // kiírja a szöveget
PlayerAdmin[playerid][adminszint] --; // elvesz egyet ( -- ugyanaz mint a -= 1)
return 1;
}
// példa egy admin parancsra:
CMD:adminparancs(playerid)
{
if(PlayerAdmin[playerid][adminszint] == 0) return 0; // tehát hogyha nem admin, akkor nem történik semmi, azt fogja jelezni a szerver, hogy hibás parancs.
// ha mégis admin:
SendClientMessage(playerid, -1, \"Admin vagy\"); // kiírja a szöveget
// és azt csinál amit ide írsz.
return 1;
}

 

Pont ezt akartam, köszönöm!
Ha lehet róla szó tudnál segíteni majd még?
Ha igen PÜ ben tudnál küldeni egy elérhetõséget?
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 21. - 17:00:18 írta QiudHUN »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal