Szerző Téma: Jármû lehívó probléma...  (Megtekintve 820 alkalommal)

Nem elérhető ObiWan

  • 596
    • Profil megtekintése
Jármû lehívó probléma...
« Dátum: 2013. október 01. - 19:15:19 »
+1 Show voters
Üdv mindenkinek!
Abba a problémába ütköztem, hogy ha lehívok egy kocsit, és pl a 9es világba vagyok, akkor visszarak a kocsival együtt a 0 id jû világba.
Elképzelés: Az lenne a cél, hogy ha 9es világba hívom le a kocsit, akkor oda rakja le nekem, ne rakjon vissza a 0-ás világba.
 
dcmd_car(playerid, params[])
{
                new Index;
                new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
                new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
                new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
                if(!strlen(tmp)) return
                SendClientMessage(playerid, red, \"{FFFFFF}[TDc] {375FFF}Használat: {FFFFFF}/car [modelid/jármûnév] [szín1] [szín2]\");
                new car;
                new string[128];
                new colour1, colour2;
                if(!IsNumeric(tmp))
                car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
                else car = strval(tmp);
                if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Nincs ilyen jármû!\");
                if(car == 406 || car == 425 || car == 432 || car == 444 || car == 520 || car == 553 || car == 577 || car == 592) return SendClientMessage(playerid, red, \"TILTOTT JÁRMÛ!\");
                if(car == 407 || car == 408) return SendClientMessage(playerid, red, \"TILTOTT JÁRMÛ!\");
                if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
                if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
                if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
                new Float:X,Float:Y,Float:Z;
                new Float:Angle,int1;
                new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
                GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
                GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
                int1 = GetPlayerInterior(playerid);
                SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
      new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
                new world = GetVehicleVirtualWorld(vehicleid);
               SetPlayerVirtualWorld(playerid, world);
                LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
                PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
                PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
                format(string, sizeof(string), \"{FFFFFF}[TDc] {375FFF}Jármû lerakva! Név: %s | (Model ID: %d) | Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
                return SendClientMessage(playerid,lightblue,string);
}

 
Elõre is köszönöm.

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Jármû lehívó probléma...
« Válasz #1 Dátum: 2013. október 01. - 20:08:16 »
0 Show voters
new world = GetVehicleVirtualWorld(vehicleid);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, world);

 
helyett:
 
SetVehicleVirtualWorld(vehicleid,GetVehicleVirtualWorld(playerid));
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető ObiWan

  • 596
    • Profil megtekintése
Jármû lehívó probléma...
« Válasz #2 Dátum: 2013. október 01. - 21:12:43 »
+1 Show voters
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1380650896\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43300\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

new world = GetVehicleVirtualWorld(vehicleid);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, world);

 
helyett:
 
SetVehicleVirtualWorld(vehicleid,GetVehicleVirtualWorld(playerid));

 

Sajnos így yem jó :/
Mostmár nem rak vissza a kocsihoz a 0-ás világba, de a kocsi viszont ott marad :/

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Jármû lehívó probléma...
« Válasz #3 Dátum: 2013. október 01. - 21:21:50 »
0 Show voters
Hali. Próbáld meg így:
 
dcmd_car(playerid, params[])
{
    new Index;
new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
    new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
    new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp)) return
    SendClientMessage(playerid, red, \"{FFFFFF}[TDc] {375FFF}Használat: {FFFFFF}/car [modelid/jármûnév] [szín1] [szín2]\");
    new car;
    new string[128];
    new colour1, colour2;
    if(!IsNumeric(tmp))
    car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
    else car = strval(tmp);
    if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Nincs ilyen jármû!\");
    if(car == 406 || car == 425 || car == 432 || car == 444 || car == 520 || car == 553 || car == 577 || car == 592) return SendClientMessage(playerid, red, \"TILTOTT JÁRMÛ!\");
    if(car == 407 || car == 408) return SendClientMessage(playerid, red, \"TILTOTT JÁRMÛ!\");
    if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
    if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
    new Float:X,Float:Y,Float:Z;
    new Float:Angle,int1;
    new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
    GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
    int1 = GetPlayerInterior(playerid);
    SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    new world = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, world);
    LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
    PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
    PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
    format(string, sizeof(string), \"{FFFFFF}[TDc] {375FFF}Jármû lerakva! Név: %s | (Model ID: %d) | Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
    return SendClientMessage(playerid,lightblue,string);
}

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Jármû lehívó probléma...
« Válasz #4 Dátum: 2013. október 02. - 01:47:35 »
0 Show voters
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);

 
ja itt hozod létre...
na most kicsit megkavarodtam :D melyik kocsival mi van? van 1 régi és van 1 új ( jelen állás szerint ) na és melyikkel mit szeretnél?
 
Elképzelés: Az lenne a cél, hogy ha 9es világba hívom le a kocsit, akkor oda rakja le nekem, ne rakjon vissza a 0-ás világba.[/quote]
 
SetVehicleVirtualWorld(SpawnedVehicles[playerid] ,GetVehicleVirtualWorld(playerid));

 
akkor ezt szeretnéd?
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Jármû lehívó probléma...
« Válasz #5 Dátum: 2013. október 02. - 06:59:16 »
+1 Show voters
Azt akarja, hogy abban a világban hozza létre a kocsit ahol van.
 

    SetVehicleVirtualWorld(SpawnedVehicles[playerid] ,GetPlayerVirtualWorld(playerid));

 
A SetPlayerVirtualWorld-ot pedig szedd ki.

Nem elérhető ObiWan

  • 596
    • Profil megtekintése
Jármû lehívó probléma...
« Válasz #6 Dátum: 2013. október 02. - 21:55:38 »
+1 Show voters
Továbbra sem jó :/
Tehát azt akarom elérni, hogy ha átrakom magam pl a 16os világba és lehívok egy kocsit, akkor azt a kocsit ne a 0-ás világba
rakja nekem, hanem oda ahol éppen vagyok, azaz most a 16 os világba.
Ha valaki megtudná nekem csinálni így a parancsot, akkor azt nagyon megköszönném :)  ::|

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Jármû lehívó probléma...
« Válasz #7 Dátum: 2013. október 02. - 22:16:02 »
0 Show voters
Tesztelve!
 
dcmd_car(playerid, params[])
{
new Index;
new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp)) return
SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFFFF}[TDc] {375FFF}Használat: {FFFFFF}/car [modelid/jármûnév] [szín1] [szín2]\");
new car;
new string[128];
new colour1, colour2;
if(!IsNumeric(tmp))
car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
else car = strval(tmp);
if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, -1, \"Hiba: Nincs ilyen jármû!\");
if(car == 406 || car == 425 || car == 432 || car == 444 || car == 520 || car == 553 || car == 577 || car == 592) return SendClientMessage(playerid, -1, \"TILTOTT JÁRMÛ!\");
if(car == 407 || car == 408) return SendClientMessage(playerid, -1, \"TILTOTT JÁRMÛ!\");
if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:Angle,int1;
new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
int1 = GetPlayerInterior(playerid);
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
new world = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
SetVehicleVirtualWorld(SpawnedVehicles[playerid], world);
LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
format(string, sizeof(string), \"{FFFFFF}[TDc] {375FFF}Jármû lerakva! Név: %s | (Model ID: %d) | Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
return SendClientMessage(playerid,-1,string);
}

Nem elérhető ObiWan

  • 596
    • Profil megtekintése
Jármû lehívó probléma...
« Válasz #8 Dátum: 2013. október 03. - 13:37:45 »
+1 Show voters
Most mûködik, köszönöm ! :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal