Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
San Andreas Multiplayer (SA-MP)
»
SA-MP: Szerverfejlesztés
»
Segítségkérés
»
[HELP]Attachedobjecttovehicle
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Le
Szerző
Téma: [HELP]Attachedobjecttovehicle (Megtekintve 1111 alkalommal)
sajna
64
[HELP]Attachedobjecttovehicle
«
Dátum:
2011. december 04. - 15:55:45 »
0
Voters list:
Hello!Az lenne a kérdésem,hogy hogy lehet megcsinálni azt hogy az attachedobjecttovehicle egy adott jármûre legyen rátéve,de neugy hogy például az öszes infinitire hanem csak 1 db-ra?Kérlek irjátok le nekem.Ez kellene nekem maverickre:
[pawn]new object = CreateObject( 1698,0,0,0,0,0,0,80 );
AttachObjectToVehicle( object, GetPlayerVehicleID(playerid), -1.800000, 0.599999, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000 ); [/pawn]Elõre is köszönöm!
Naplózva
sajna
64
[HELP]Attachedobjecttovehicle
«
Válasz #1 Dátum:
2011. december 08. - 11:16:13 »
0
Voters list:
Senkise tud segíteni??
Naplózva
Norby
1575
[HELP]Attachedobjecttovehicle
«
Válasz #2 Dátum:
2011. december 08. - 14:22:05 »
0
Voters list:
csinálsz egy változót arra a kocsira amelyikre szeretnéd tenni
Naplózva
sajna
64
[HELP]Attachedobjecttovehicle
«
Válasz #3 Dátum:
2011. december 08. - 20:09:43 »
0
Voters list:
:mistrust:Gondoltam csak nemtudom megcsinálni vagyis megcsináltam csak nemmüködik!Szóval ...
Naplózva
kurta999
2759
Éllő fédisznó
[HELP]Attachedobjecttovehicle
«
Válasz #4 Dátum:
2011. december 08. - 20:43:37 »
+1
Voters list:
[pawn]
new
iMyCar = CreateVehicle(...),
iMyObject = CreateObject(1698, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 80.0);
AttachObjectToVehicle(iMyObject, iMyCar, -1.800000, 0.599999, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
[/pawn]
Naplózva
sajna
64
[HELP]Attachedobjecttovehicle
«
Válasz #5 Dátum:
2011. december 08. - 21:59:40 »
0
Voters list:
Köszönöm!Megy a +
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 08. - 22:12:06 )
Bocs hogy megnyitom még1x ezt a témát de hogykel megcsinálni hogy több object legyen 1 jármûvön?
[pawn]new object = CreateObject( 1698,0,0,0,0,0,0,80 );
AttachObjectToVehicle( object, GetPlayerVehicleID(playerid), -1.800000, 0.599999, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000 );
new object = CreateObject( 1698,0,0,0,0,0,0,80 );
AttachObjectToVehicle( object, GetPlayerVehicleID(playerid), 1.800000, 0.700000, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000 );[/pawn]Erre gondoltam.És mégegyszer bocsi!
«
Utoljára szerkesztve: 2011. december 08. - 22:12:06 írta sajna
»
Naplózva
kurta999
2759
Éllő fédisznó
[HELP]Attachedobjecttovehicle
«
Válasz #6 Dátum:
2011. december 08. - 22:36:20 »
+1
Voters list:
Így
[pawn]
new
iMyCar = CreateVehicle(...),
iMyObject_1 = CreateObject(1698, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 80.0),
iMyObject_2 = CreateObject(1698, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 80.0);
AttachObjectToVehicle(iMyObject_1, iMyCar, -1.800000, 0.599999, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
AttachObjectToVehicle(iMyObject_2, iMyCar, -1.800000, 0.599999, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
[/pawn]
Naplózva
sajna
64
[HELP]Attachedobjecttovehicle
«
Válasz #7 Dátum:
2011. december 09. - 14:48:36 »
0
Voters list:
Cseles
Köszi szépen zárom a témát és ment a +!
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
San Andreas Multiplayer (SA-MP)
»
SA-MP: Szerverfejlesztés
»
Segítségkérés
»
[HELP]Attachedobjecttovehicle
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal