létrehozol egy textdrawot, előhívod a játékosnak a játszott óráit, formálod majd kiírod neki a textdrawba megint, szintén ugyan ezt kell csinálni a névnél is de helyetted a formázást egybe írnám
format(string, sizeof(string), \"%s~n~%i\", Név, Játszott óra);
majd http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetString
googlezok, én eleget de tele erroral az egész -.-... reggeltől probálom de nemmegy..
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. július 23. 13:56:42[/time] )
Sikerült össze dobni, semmi ERROR csak nem megy :/ Valami ötlet?
forward szerencse(playerid);
public szerencse(playerid)
{
new szerencse[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, szerencse, (playerid));
format(szerencse, sizeof(szerencse), \"Nev: %s\", szerencse);
TextDrawSetString(NevMutat[playerid], szerencse);
TextDrawShowForPlayer(playerid, NevMutat[playerid]);
return 1;
}
A GetPlayerName függvény paramétereit kéne megtanulni :(
De ha ilyenek gondot okoznak akkor, nem egyből a közepébe kéne vágni, hanem inkább valami alapokkal tanulni/gyakorolni.
GetPlayerName(playerid, szerencse, (playerid));
helyett :
GetPlayerName(playerid, szerencse,sizeof(szerencse));
És szerintem jobb lenne egy segéd string változó amit formázol, mert így lehet, hogy 1 playernél nem, de kb. 10nél már keveredni fog az értéke.
Sikerült össze dobni, semmi ERROR csak nem megy :/ Valami ötlet?
forward szerencse(playerid);
public szerencse(playerid)
{
new szerencse[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, szerencse, (playerid));
format(szerencse, sizeof(szerencse), \"Nev: %s\", szerencse);
TextDrawSetString(NevMutat[playerid], szerencse);
TextDrawShowForPlayer(playerid, NevMutat[playerid]);
return 1;
}
forward szerencse(playerid);
public szerencse(playerid) {
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(name, sizeof(name), \"Nev: %s\", name);
TextDrawSetString(NevMutat[playerid], name);
TextDrawShowForPlayer(playerid, NevMutat[playerid]);
return 1;
}
#include <a_samp>
new PlayerText:TextDraw0[MAX_PLAYERS];
forward Megjelenites(playerid,bool:igen);
public Megjelenites(playerid,bool:igen)
{
if(igen)
{
TextDraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,492.000000, 110.000000, \"..\");
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid,TextDraw0[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid,TextDraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,TextDraw0[playerid], 0.370000, 1.000000);
PlayerTextDrawColor(playerid,TextDraw0[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid,TextDraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid,TextDraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid,TextDraw0[playerid], 1);
new stringezes[64],neved[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,neved,sizeof(neved));
format(stringezes,sizeof(stringezes),\"Neved: %s~n~~n~Jatszott Orad: %d ora\",neved,GetPlayerScore(playerid));
PlayerTextDrawSetString(playerid,TextDraw0[playerid],stringezes);
PlayerTextDrawShow(playerid,TextDraw0[playerid]);
}
else
{
PlayerTextDrawHide(playerid,TextDraw0[playerid]);
PlayerTextDrawDestroy(playerid,TextDraw0[playerid]);
}
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Megjelenites(playerid,true);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
Megjelenites(playerid,false);
return 1;
}
Tessék!
Teszteltem!
Kép:
http://kepfeltoltes.hu/160724/sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Annyi még hogy ez automatikusan nem fog frissülni!
Amikor hozzá ad a JátszottÓrához egyet akkor kell
new stringezes[64],neved[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,neved,sizeof(neved));
format(stringezes,sizeof(stringezes),\"Neved: %s~n~~n~Játszott Órád: %d óra\",neved,GetPlayerScore(playerid));
PlayerTextDrawSetString(playerid,TextDraw0[playerid],stringezes);
Ezt a részt újra belerakni!
üdv. Hiroshi