GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: idk28 - 2016. július 22. - 20:46:49

Cím: Sziasztok Overlay segítség.
Írta: idk28 - 2016. július 22. - 20:46:49
Sziasztok! Egy kéréssel fordultam hozzátok. ( kezdő scripter vagyok nem kell agyon oltani )
RP szervereken észrevehető a pénz alatt NÉV+játszott óra [ score ]
Azt szeretném tőletek kérni, aki tud nekem létrehozna egyet Név és játszott óra kéne
János Ferenc [ ide mindenkinek a saját nevét irja]
Játszott óra 5  [ 5 az a score]
Ha lehet kéken.
így képzeltem el:
\"sa-mp-101_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Cím: Sziasztok Overlay segítség.
Írta: ZyZu. - 2016. július 22. - 21:08:56
létrehozol egy textdrawot, előhívod a játékosnak a játszott óráit, formálod majd kiírod neki a textdrawba megint, szintén ugyan ezt kell csinálni a névnél is de helyetted a formázást egybe írnám
 
format(string, sizeof(string), \"%s~n~%i\", Név, Játszott óra);

 
majd http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetString
Cím: Sziasztok Overlay segítség.
Írta: idk28 - 2016. július 23. - 10:04:45
így ahogy leirtad megcsináltam... 4 errort ir :/ Valaki még tudna segíteni :/
ha megirnátok, nagyon megköszönném.
Cím: Sziasztok Overlay segítség.
Írta: Wes - 2016. július 23. - 11:17:54
:/ Senki nem fogja helyetted megírni :/
Cím: Sziasztok Overlay segítség.
Írta: idk28 - 2016. július 23. - 12:40:41
nem mindenkinek az inteligencia szintje 0 mint neked :) És ne magadbol indulj ki. Attol mert te nem vagy segítőkész mások lehetnek.. amugy is minek irsz te hozzá? Ki kért meg?
Cím: Sziasztok Overlay segítség.
Írta: idk28 - 2016. július 23. - 13:35:41
googlezok, én eleget de tele erroral az egész -.-...  reggeltől probálom de nemmegy..

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. július 23. 13:56:42[/time] )

Sikerült össze dobni, semmi ERROR csak nem megy :/ Valami ötlet?
 
forward szerencse(playerid);
public szerencse(playerid)
    {
    new szerencse[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, szerencse, (playerid));
    format(szerencse, sizeof(szerencse), \"Nev: %s\", szerencse);
    TextDrawSetString(NevMutat[playerid], szerencse);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, NevMutat[playerid]);
    return 1;
}
Cím: Sziasztok Overlay segítség.
Írta: 1Mark6 - 2016. július 23. - 14:22:48
A GetPlayerName függvény paramétereit kéne megtanulni :(
De ha ilyenek gondot okoznak akkor, nem egyből a közepébe kéne vágni, hanem inkább valami alapokkal tanulni/gyakorolni.
 
GetPlayerName(playerid, szerencse, (playerid));

 
helyett :
 
GetPlayerName(playerid, szerencse,sizeof(szerencse));

 
És szerintem jobb lenne egy segéd string változó amit formázol, mert így lehet, hogy 1 playernél nem, de kb. 10nél már keveredni fog az értéke.
Cím: Sziasztok Overlay segítség.
Írta: idk28 - 2016. július 23. - 15:28:50
most sem jó :/
Cím: Sziasztok Overlay segítség.
Írta: 1Mark6 - 2016. július 23. - 16:31:22
Írtam, használj segéd string változót lehet az a baja, ami esélyes.
Ha úgysem jó akkor a timerrel rontasz el valamit.
Cím: Sziasztok Overlay segítség.
Írta: idk28 - 2016. július 23. - 17:22:26
rendben köszönöm a segítséget !
Cím: Sziasztok Overlay segítség.
Írta: Flash - 2016. július 23. - 22:55:39
Idézetet írta: idk28 date=1469273741\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62313\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sikerült össze dobni, semmi ERROR csak nem megy :/ Valami ötlet?
 
forward szerencse(playerid);
public szerencse(playerid)
    {
    new szerencse[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, szerencse, (playerid));
    format(szerencse, sizeof(szerencse), \"Nev: %s\", szerencse);
    TextDrawSetString(NevMutat[playerid], szerencse);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, NevMutat[playerid]);
    return 1;
}

 


forward szerencse(playerid);
public szerencse(playerid) {
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    format(name, sizeof(name), \"Nev: %s\", name);
    TextDrawSetString(NevMutat[playerid], name);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, NevMutat[playerid]);
    return 1;
}
Cím: Sziasztok Overlay segítség.
Írta: Kyosuke_Hiroshi - 2016. július 24. - 10:08:15

#include <a_samp>
new PlayerText:TextDraw0[MAX_PLAYERS];
forward Megjelenites(playerid,bool:igen);
public Megjelenites(playerid,bool:igen)
{
if(igen)
{
TextDraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,492.000000, 110.000000, \"..\");
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid,TextDraw0[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid,TextDraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,TextDraw0[playerid], 0.370000, 1.000000);
PlayerTextDrawColor(playerid,TextDraw0[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid,TextDraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid,TextDraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid,TextDraw0[playerid], 1);
new stringezes[64],neved[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,neved,sizeof(neved));
format(stringezes,sizeof(stringezes),\"Neved: %s~n~~n~Jatszott Orad: %d ora\",neved,GetPlayerScore(playerid));
PlayerTextDrawSetString(playerid,TextDraw0[playerid],stringezes);
PlayerTextDrawShow(playerid,TextDraw0[playerid]);
}
else
{
PlayerTextDrawHide(playerid,TextDraw0[playerid]);
PlayerTextDrawDestroy(playerid,TextDraw0[playerid]);
}
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Megjelenites(playerid,true);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
Megjelenites(playerid,false);
return 1;
}

 
Tessék!
Teszteltem!
Kép: \"width=500http://kepfeltoltes.hu/160724/sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Annyi még hogy ez automatikusan nem fog frissülni!
Amikor hozzá ad a JátszottÓrához egyet akkor kell
 
      new stringezes[64],neved[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,neved,sizeof(neved));
format(stringezes,sizeof(stringezes),\"Neved: %s~n~~n~Játszott Órád: %d óra\",neved,GetPlayerScore(playerid));
PlayerTextDrawSetString(playerid,TextDraw0[playerid],stringezes);

 
Ezt a részt újra belerakni!
üdv. Hiroshi
Cím: Sziasztok Overlay segítség.
Írta: idk28 - 2016. július 24. - 16:49:36
Nagyon szépen köszönöm