Szerző Téma: Random megadott CP bedobása  (Megtekintve 713 alkalommal)

Random megadott CP bedobása
« Dátum: 2016. augusztus 28. - 15:21:48 »
0 Show voters
Dolgozgatok 1 kamionos melón, már meg csináltam a dolgokat, hogy ha felvan attacholva trailer, akkor lehet munkába állni, illetve /filltank-al lehet feltölteni egy üzemanyagfeldolgozónál a trailert, 10mp-es timer után ismét lehet menni tovább, miután feltöltötte, és abban a gondban vagyok, hogy meg kéne adni koordinátát, hogy hova kelljen vinni az üzemanyag, de ebben a segítségetekre szorulok, mert ehhez még nem értek, hogy hogyan kell megadni egy random dolgot, pl van 2 koordináta, ahova checkpointot tesz le, a 2 közül az egyiket válassza ki a rendszer /filltank után, és oda kelljen vinni az üzemanyagot, és /sellfuel-el lehessen eladni, kódot mutatok ha kell.

Random megadott CP bedobása
« Válasz #1 Dátum: 2016. augusztus 28. - 15:28:35 »
0 Show voters

new value = random(5);
// \'value\' might be 0, 1, 2, 3 or 4. 5 possible values.
new Float:RandomSpawn[][4] =
{
    // Positions, (X, Y, Z and Facing Angle)
    {-2796.9854, 1224.8180, 20.5429, 192.0335},
    {-2454.2170, 503.8759, 30.0790, 267.2932},
    {-2669.7322, -6.0874, 6.1328, 89.8853}
};
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
    // SetPlayerPos to the random spawn data
    SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]);
    // SetPlayerFacingAngle to the random facing angle data
    SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn[rand][3]);
    return 1;
}

 
Ugyan ezen az elven használd csak ne SetPlayerPos-al hanem SetPlayerCheckpoint.
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Random
« Utoljára szerkesztve: 2016. szeptember 16. - 00:35:37 írta Flαsн »

Random megadott CP bedobása
« Válasz #2 Dátum: 2016. augusztus 28. - 15:52:15 »
0 Show voters
Idézetet írta: Memphis date=1472390915\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62887\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


new value = random(5);
// \'value\' might be 0, 1, 2, 3 or 4. 5 possible values.
new Float:RandomSpawn[][4] =
{
    // Positions, (X, Y, Z and Facing Angle)
    {-2796.9854, 1224.8180, 20.5429, 192.0335},
    {-2454.2170, 503.8759, 30.0790, 267.2932},
    {-2669.7322, -6.0874, 6.1328, 89.8853}
};
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
    // SetPlayerPos to the random spawn data
    SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]);
    // SetPlayerFacingAngle to the random facing angle data
    SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn[rand][3]);
    return 1;
}

 
Ugyan ezen az elven használd csak ne SetPlayerPos-al hanem SetPlayerCheckpoint.
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Random
 
Hát ez nem jött be :c Kifagyasztja a pawno compiler libraryt XD

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 28. - 15:52:45 )

Kellene valami a = után?
new Float:RandomSpawn[][4] = itt

Nem elérhető 1Mark6

  • 437
    • Profil megtekintése
Random megadott CP bedobása
« Válasz #3 Dátum: 2016. augusztus 28. - 16:25:13 »
0 Show voters
Ez csak egy példa és oda azt a számot kell megadni ahány random spawnot akarsz.

Random megadott CP bedobása
« Válasz #4 Dátum: 2016. augusztus 28. - 16:30:40 »
0 Show voters
Ment PM.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal